Janivanda Geplaatst 17 september 2007 Geplaatst 17 september 2007 Is het mogelijk om het tijdstip te achterhalen van een "gevonden" cache op een eTrex Vista Cx? Ik kan hiermee navigeren naar een Geocache en wanneer deze gelogd wordt, kan ik op Vondst klikken om de waypoint in de "Agenda" van de eTrex te zetten. Ik kan echter niet ontdekken waar ik het tijdstip van de gevonden cache kan uitlezen. Heeft iemand een antwoord?
Lex Geplaatst 17 september 2007 Geplaatst 17 september 2007 Ik denk dat het niet mogelijk is het tijdstip zo te achterhalen. Wat wel kan is je positie markeren, ook een handeling van niets. Dan vind je bij je gevonden cache nog een tweede waypoint, dat ook in de agenda staat. Dit waypoint bevat wel een tijdstempel.
Janivanda Geplaatst 18 september 2007 Auteur Geplaatst 18 september 2007 Ik denk dat het niet mogelijk is het tijdstip zo te achterhalen.Wat wel kan is je positie markeren, ook een handeling van niets. Dan vind je bij je gevonden cache nog een tweede waypoint, dat ook in de agenda staat. Dit waypoint bevat wel een tijdstempel. Hmmm, klinkt niet erg logisch. Een Geocache is eigenlijk niets anders dan een Waypoint met het "schatkistlogootje". Wat is dan de functie van "Vondst" op de Garmin. Hiermee word deze waypoint in de Agenda gezet. Er moet dus volgens mij ergens een tijdindicatie bij het Geocache-Waypoint toegevoegd worden om deze aan de Agenda te kunnen toevoegen... Ik zal eens vragen bij Garmin..
Lex Geplaatst 18 september 2007 Geplaatst 18 september 2007 Hmmm, klinkt niet erg logisch.In mijn ogen is het wel logisch, al is jouw wens wel heel begrijpelijk. Misschien valt daar toch een mouw aan te passen, al zie ik niet hoe. Het systeem is namelijk als volgt: 1. Als je je positie markeert wordt een waypoint aangemaakt, met als commentaarregel het tijdstip van aanmaken. Als je het commentaar dus ongewijzigd laat is het tijdstip bekend. 2. Als je een waypoint aanmaakt wordt het waypoint in de agenda vermeld. 3. Al je een cache vindt, wordt het ikoontje gewijzigd, en wordt het waypoint nogmaals in de agenda gezet. 4. De agenda zelf bevat alleen dagen, geen tijdstippen. Als het tijdstip van wijzigen zichtbaar moet worden moet dus het commentaar gewijzigd worden. Dit is natuurlijk bezwaarlijk, want misschien is daar wel iets belangrijks ingezet. Of in de agenda moeten ook tijdstippen komen; dat is wel een grote wijziging.
Kruimeldief Geplaatst 18 september 2007 Geplaatst 18 september 2007 Je kunt altijd verzoeken aan garmin deze optie mogelijk te maken met een volgend firmware-update
Aanbevolen berichten