TeamHarkel Geplaatst 11 september 2007 Geplaatst 11 september 2007 (bewerkt) Wie kan mij helpen met het volgende: Ik probeer in de magellan 210 een nieuw Poi bestand aan te maken, de volgende stappen onderneem ik: Allereerst mark daarna opslaan, dan kies ik " Uw POI bestand" Magellan vraagt dan naar een bestandsnaam. Als ik deze naam dan aangeef en daarna bevestig met OK, dan lijkt het goed te gaan. Ik krijg dan de melding "opslaan, wachten aub" maar dan direct de melding "Fout, Fout opslaan" Komt dit iemand bekend voor of doe ik iets niet goed vriendelijke groet, 11 september 2007 bewerkt door TeamHarkel
tjitte Geplaatst 11 september 2007 Geplaatst 11 september 2007 Wie kan mij helpen met het volgende: Ik probeer in de magellan 210 een nieuw Poi bestand aan te maken, de volgende stappen onderneem ik: Allereerst mark daarna opslaan, dan kies ik " Uw POI bestand" Magellan vraagt dan naar een bestandsnaam. Als ik deze naam dan aangeef en daarna bevestig met OK, dan lijkt het goed te gaan. Ik krijg dan de melding "opslaan, wachten aub" maar dan direct de melding "Fout, Fout opslaan" Komt dit iemand bekend voor of doe ik iets niet goed vriendelijke groet, Kan het zijn dat je eerst de plek (Dir) moet maken waar het bestand moet staan ? Om die dan vervolgens te kiezen als doelbestand voor je Poi,s die je met "mark" aanmaakt.
jubbetje Geplaatst 11 september 2007 Geplaatst 11 september 2007 Wie kan mij helpen met het volgende: Ik probeer in de magellan 210 een nieuw Poi bestand aan te maken, de volgende stappen onderneem ik: Allereerst mark daarna opslaan, dan kies ik " Uw POI bestand" Magellan vraagt dan naar een bestandsnaam. Als ik deze naam dan aangeef en daarna bevestig met OK, dan lijkt het goed te gaan. Ik krijg dan de melding "opslaan, wachten aub" maar dan direct de melding "Fout, Fout opslaan" Komt dit iemand bekend voor of doe ik iets niet goed vriendelijke groet, Kan het zijn dat je eerst de plek (Dir) moet maken waar het bestand moet staan ? Om die dan vervolgens te kiezen als doelbestand voor je Poi,s die je met "mark" aanmaakt.
Le Comte Geplaatst 11 september 2007 Geplaatst 11 september 2007 Kun je wel opslaan naar het standaard poi-bestand? (Dus "default POI file" kiezen in plaats van "Nw POI-bestand"?) En welke naam geef je aan je nieuwe poi-bestand?
TeamHarkel Geplaatst 11 september 2007 Auteur Geplaatst 11 september 2007 Kun je wel opslaan naar het standaard poi-bestand? (Dus "default POI file" kiezen in plaats van "Nw POI-bestand"?) En welke naam geef je aan je nieuwe poi-bestand? Het nieuwe bestand heb ik test genoemd om eens te proberen wat mogelijk is. Mbt. default POI file geen probleem. groet,
Le Comte Geplaatst 11 september 2007 Geplaatst 11 september 2007 Bij mij werkt het ook zo, maar eindigt niet in een foutmelding. De handelingen die je beschrijft zijn goed. Wat raar is dat je wel POI's kunt wegschrijven, maar geen nieuw bestand kunt maken. Ik moet verder gissen wat zou kunnen werken, maar probeer het volgende eens. Eerst alle bestanden van de explorist op de computer opslaan. Dan menu - voorkeuren - geheugen wissen. wellicht helpt het. Dan alle bestanden terugschrijven naar de gps. let op: ik geef geen garantie, maar dat is wat ik zelf zou proberen. Succes.
TeamHarkel Geplaatst 11 september 2007 Auteur Geplaatst 11 september 2007 Bij mij werkt het ook zo, maar eindigt niet in een foutmelding. De handelingen die je beschrijft zijn goed. Wat raar is dat je wel POI's kunt wegschrijven, maar geen nieuw bestand kunt maken. Ik moet verder gissen wat zou kunnen werken, maar probeer het volgende eens. Eerst alle bestanden van de explorist op de computer opslaan. Dan menu - voorkeuren - geheugen wissen. wellicht helpt het. Dan alle bestanden terugschrijven naar de gps. let op: ik geef geen garantie, maar dat is wat ik zelf zou proberen. Succes. Dank voor de moeite vriendelijke groet, Jan
Team VDV Geplaatst 16 september 2007 Geplaatst 16 september 2007 Hallo. Ook ik herken en heb het probleem af en toe. Ik zet in voorkomende gevallen de gps uit en weer aan en dan lijkt er weer niets meer aan de hand.
Aanbevolen berichten