boscottage Geplaatst 10 september 2007 Geplaatst 10 september 2007 HOE ZIT HET NOU???? Ik vraag mij af, moet je als je de eindcoordinaten wilt uitrekenen dan meneer van dalen gebruiken of gewoon van links naar rechts gaan? Ik hoor hier verschillende verhalen over. Dit is soms erg vervarrend. Wie o wie kan mij hierop een antwoord geven? Boscottage
Malyenki Geplaatst 10 september 2007 Geplaatst 10 september 2007 ZUCHT Lees de info bij deze cache en je weet precies hoe het zit. Maar je had ook verschillende draadjes kunnen zoeken in het forum, want er zijn er al zoveel over. Via de zoekfunctie met als zoekterm: 'meneer van dalen' of 'mvdwoa' en je vindt genoeg info.
smeule Geplaatst 10 september 2007 Geplaatst 10 september 2007 Los deze cache maar eens op. En zoek eens op het forum.
Malyenki Geplaatst 10 september 2007 Geplaatst 10 september 2007 Nou, bijna 3 reacties tegelijk. Je wordt op je wenken bediend
boscottage Geplaatst 10 september 2007 Auteur Geplaatst 10 september 2007 Hartelijk dank voor jullie snelle en leuke antwoorden Boscottage
Tornado Bram Geplaatst 10 september 2007 Geplaatst 10 september 2007 Schitterende cache. meteen even uitgerekend. Morgen in de auto gooien als ik eens in de buurt ben. Ook bedankt voor de linkjes vooral http://www.wisfaq.nl/uitleg.asp.
Aanbevolen berichten