De Roode Loper Geplaatst 6 september 2007 Geplaatst 6 september 2007 Binnenkort is er deze aanbieding. Is dit wat? Het lijkt mij handig omdat we drie GPSrs hebben, kan ik mooi in 1 x de batterijen opladen.
Team Voyager Geplaatst 6 september 2007 Geplaatst 6 september 2007 Dit is in ieder geval een zeer interresante prijs. Ook de oplaadbare batterijen zijn errug goedkoop ,4x2500 Mah Penligth voor 2,99
de_som Geplaatst 6 september 2007 Geplaatst 6 september 2007 (bewerkt) Kijk anders ook een bij de Schleker: http://www3.schlecker.com/htdocs/Detail.as...amp;iSelected=1 Dit zijn van de Max-E batterijen van Ansman. Als je die opgeladen hebt blijven ze de lading vast houden. de bijgeleverde penlites zijn overigens 2100 mha 6 september 2007 bewerkt door de_som
Tornado Bram Geplaatst 6 september 2007 Geplaatst 6 september 2007 Binnenkort is er deze aanbieding. Is dit wat? Het lijkt mij handig omdat we drie GPSrs hebben, kan ik mooi in 1 x de batterijen opladen. Lijkt mij een leuk apparaat ik ga zeker even in de winkel kijken
Aanbevolen berichten