De Roode Loper Geplaatst 6 september 2007 Share Geplaatst 6 september 2007 Binnenkort is er deze aanbieding. Is dit wat? Het lijkt mij handig omdat we drie GPSrs hebben, kan ik mooi in 1 x de batterijen opladen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Voyager Geplaatst 6 september 2007 Share Geplaatst 6 september 2007 Dit is in ieder geval een zeer interresante prijs. Ook de oplaadbare batterijen zijn errug goedkoop ,4x2500 Mah Penligth voor 2,99 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de_som Geplaatst 6 september 2007 Share Geplaatst 6 september 2007 (bewerkt) Kijk anders ook een bij de Schleker: http://www3.schlecker.com/htdocs/Detail.as...amp;iSelected=1 Dit zijn van de Max-E batterijen van Ansman. Als je die opgeladen hebt blijven ze de lading vast houden. de bijgeleverde penlites zijn overigens 2100 mha 6 september 2007 bewerkt door de_som Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tornado Bram Geplaatst 6 september 2007 Share Geplaatst 6 september 2007 Binnenkort is er deze aanbieding. Is dit wat? Het lijkt mij handig omdat we drie GPSrs hebben, kan ik mooi in 1 x de batterijen opladen. Lijkt mij een leuk apparaat ik ga zeker even in de winkel kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden