knijn2 Geplaatst 6 september 2007 Share Geplaatst 6 september 2007 Het kan aan mij liggen, maar ik zie op .nl vraagtekens ipv coördinaten als ik de puntjes aanklik? De printversie vermeldt de coörds overigens wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
firechief Geplaatst 6 september 2007 Share Geplaatst 6 september 2007 Als je inlogd zijn de vraagtekens verdwenen. Is al een poosje zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knijn2 Geplaatst 6 september 2007 Auteur Share Geplaatst 6 september 2007 Als je inlogd zijn de vraagtekens verdwenen. Is al een poosje zo Weet ik. Maar ik ben wel degelijk ingelogd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team 16 Geplaatst 6 september 2007 Share Geplaatst 6 september 2007 Ik zie gewoon het coördinaat! Misschien een keer uitloggen en opnieuw aanloggen!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knijn2 Geplaatst 6 september 2007 Auteur Share Geplaatst 6 september 2007 Ik zie gewoon het coördinaat! Misschien een keer uitloggen en opnieuw aanloggen!? Dat bleek de goede tip. Bedankt! Bij opnieuw inloggen bleek ik namelijk opeens mijn account weer te moeten valideren. Kennelijk waren ze me kwijt of zo. Enfin, alles loopt nu weer en het draadje kan dicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten