Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
In de betreffende bieb is een inkijkexemplaar die niet wordt uitgeleend. Gewoon naar vragen bij de balie, coords overschrijven of kopietje maken voor een dubbeltje, boek teruggeven. Klaar!

En daarmee is TuuronTour de enige poster in dit draadje die de moeite heeft genomen om de cache pagina secuur door te lezen. ;)

Geplaatst

In de betreffende bieb is een inkijkexemplaar die niet wordt uitgeleend. Gewoon naar vragen bij de balie, coords overschrijven of kopietje maken voor een dubbeltje, boek teruggeven. Klaar!

En daarmee is TuuronTour de enige poster in dit draadje die de moeite heeft genomen om de cache pagina secuur door te lezen. ;)

Niet helemaal, tuurlijk had ik allang uitgezocht van wie dit telefoonnummer was, maar wij cachen,

o.a. vanwege tijdgebrek, vooral op zondag, dus zal ik toch enige trucjes uit moeten halen om deze

cache te doen.....

Maar zoals ik begonnen ben, was vooral om te weten hoe hier over gedacht wordt door een ieder....

Geplaatst (bewerkt)

kan dit draadje echt niet dicht, het is allemaal al een keer besproken en zeker het verhaal over het boek. Vindt je een cache niet leuk dan doe je hem toch niet.

Er is een virtual op de DOM in Utrecht, moet je voor betalen om boven te komen daar hoor je verder niemand over. Als je het wilt dan doe je het, wil je het niet gewoon laten liggen dan...

vrijheid blijheid

TL ;)

bewerkt door Track_leader
Geplaatst
knip,

Niet helemaal, tuurlijk had ik allang uitgezocht van wie dit telefoonnummer was, maar wij cachen,

o.a. vanwege tijdgebrek, vooral op zondag, dus zal ik toch enige trucjes uit moeten halen om deze

cache te doen.....

Goed, maar er zijn massa's caches die je niet altijd en elke dag van de week kunt doen.

Bijvoorbeeld, de High Tech Campus cache, de WP's kun je alleen op werkdagen/werktijden bezoeken.

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...