C&M Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 (bewerkt) Over enkele weken maak ik onderdeel uit van een korte expedite naar grote hoogte. Het lijkt mij erg leuk om tijdens deze expeditie een cache achter te laten. Voor ons als herinnering, en voor de echt fanatieke cachers een flinke uitdaging. Nu kan ik zelf niet vaak terugkomen om de cache te "onderhouden". Maar als ik naar een vergelijkbare cache kijk die "in de buurt" ligt onder vergelijkbare omstandigheden, is die in 1 jaar slechts 5 maal bezocht. Dus al zou ik er 1 keer per jaar heen moeten (wel mogelijk), is dat al ruim voldoende, denk ik. Ik heb nog niet eerder een cache geplaatst. Kan ik vantevoren al een GCxxxx nummer reserveren om in het logboek en op de officiële groene sticker te schrijven? Ik hoop het wel, anders moet ik meteen weer terug? En kan ik het coördinaat dan later invullen? Want ik weet vooraf natuurlijk nog niet waar hij precies terecht komt... Alvast bij voorbaat dank voor de raad! Michiel 1 september 2007 bewerkt door C&M
Vinnie1 Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 C&M "Kan ik vantevoren al een GCxxxx nummer reserveren " Het antwoord is ja. Je kunt nu al een pagina aanmaken, maar dan moet je GEEN vinkje plaatsen bij "This cache is currently active" Dan komt hij niet op de reviewers lijst en wordt hij niet goedgekeurd. Verder kun je een locale geocachervragen of hij/zij de cache voor je wil onderhouden. Zo heb ik jaren lang een cache in Ierland gehad die werd onderhouden door een Ier. Hopelijk kun je iets met mijn antwoorden..
Team The Cache Hunters Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 (bewerkt) Als dit op korte termijn speelt, is het wellicht het lastigste, om toestemming te regelen om uberhaupt daar een cache te mogen plaatsen. De cache pagina is inderdaad vooraf volledig voor te bereiden. Succes! 1 september 2007 bewerkt door Team The Cache Hunters
C&M Geplaatst 1 september 2007 Auteur Geplaatst 1 september 2007 Ah, pagina is nu gemaakt. Thanks, wist niet dat dit vantevoren kon. Lokale geocacher is ook een goed idee, ik zal eens kijken of ik contact kan leggen met iemand. Toestemming? Het is niet in Nederland. Zonder gekheid, ik wil het best gaan vragen... maar ben bang dat ik meer uit moet leggen dan strikt noodzakelijk. De lokatie ligt sowieso boven de 3km hoogte, een heel eind uit de bewoonde wereld. Bedankt voor de antwoorden! gr, Michiel
solletjes Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 Lees even goed de regels voor het plaatsen van een cache. Met name het stukje over Cache Maintenenace: Lees het hier: Een lokale geocacher is dus niet alleen een goed idee maar ook een must. Als de cache niet fatsoenlijk onderhouden kan worden dan wordt hij niet gepubliceerd. Zou jammer zijn van je moeite. Succes!
C&M Geplaatst 1 september 2007 Auteur Geplaatst 1 september 2007 Dat die gecaching.nl regels zo zijn snap ik. Vandaag nog bij een cache geweest waar inmiddels ruim 600 bezoekers geweest zijn. Tuurlijk moet zo'n cache regelmatig onderhouden worden. Mijn cache krijgt naar alle waarschijnlijkheid minder dan 5 bezoeken per jaar. Ik ga eens duiken in de regels voor caches in het land van bestemming...
De Roode Loper Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 Dat die gecaching.nl regels zo zijn snap ik. het zijn de regels van .com .
Aanbevolen berichten