ZebraTeam Geplaatst 31 augustus 2007 Geplaatst 31 augustus 2007 Even een beginnersvraagje. Ik heb een Geko 201 gekocht bij futurumshop. Op de site staat een Geko 201 met een gekko (hagedisje) logo erop (vond ik wel grappig). Nu krijg ik het apparaat thuis, staat de logo er niet op. Betreft dit een oude versie ? Zo ja, heeft deze dezelfde functionaliteit als het apparaat met gekko logo ? M.v.g. Anita
pa3ems Geplaatst 31 augustus 2007 Geplaatst 31 augustus 2007 Even een beginnersvraagje. Ik heb een Geko 201 gekocht bij futurumshop. Op de site staat een Geko 201 met een gekko (hagedisje) logo erop (vond ik wel grappig). Nu krijg ik het apparaat thuis, staat de logo er niet op. Betreft dit een oude versie ? Zo ja, heeft deze dezelfde functionaliteit als het apparaat met gekko logo ? M.v.g. Anita Anita, Maak je niet ongerust het zijn dezelfde apparaatjes, in mijn familie hebben we drie van die dingetjes waarvan 1 met en twee zonder Er zijn zover ik weet geen oude versies van en je kunt het ook zien bij de instellingen en dan systeem en dan ok, onderste regel staat software version, bij mij is dat 2.7, maar hij is dan ook al 3 jaar in gebruik. Groeten Rob p.s. het is een fijn handzaam gpsje
stefanne_3 Geplaatst 31 augustus 2007 Geplaatst 31 augustus 2007 Zo ja, heeft deze dezelfde functionaliteit als het apparaat met gekko logo ? Anita, Op de garmin site https://buy.garmin.com/shop/shop.do?cID=144&pID=220 staat hij ook zonder logo. Kijk alleen even of je de laatste firmware heb meegekregen. Dat moet 2.50 of 2.70 zijn. Als je al 2.7 hebt dan is hij zeker niet meer dan 3 maanden geleden gemaakt.
ZebraTeam Geplaatst 31 augustus 2007 Auteur Geplaatst 31 augustus 2007 Oké ! Bedankt voor de snelle reacties. Ik heb versie 2.7 dus dan zit het wel goed. Groeten, Anita
Biertje Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 Mijn Geko 201 is uit 2003 en heeft wél een logo. Gelijk even naar de versie gekeken: dat is 2.0 Oei! Dat is natuurlijk de reden dat ik soms een cache niet kan vinden...
zitawalk Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 Even een beginnersvraagje. Ik heb een Geko 201 gekocht bij futurumshop. Op de site staat een Geko 201 met een gekko (hagedisje) logo erop (vond ik wel grappig). Nu krijg ik het apparaat thuis, staat de logo er niet op. Betreft dit een oude versie ? Zo ja, heeft deze dezelfde functionaliteit als het apparaat met gekko logo ? M.v.g. Anita Volgens mij is die met Logo ouder, wij hebben anderhalf jaar geleden een geko201 gekocht ook zonder logo, Vond ik wel jammer.....
stefanne_3 Geplaatst 2 september 2007 Geplaatst 2 september 2007 Mijn Geko 201 is uit 2003 en heeft wél een logo.Gelijk even naar de versie gekeken: dat is 2.0 Oei! Dat is natuurlijk de reden dat ik soms een cache niet kan vinden... Bij een Geko zit standaard geen kabel. Spreek een keer af met iemand met een laptop en een kabel (in geloof de rechte, niet de ronde). Firmware downloaden en eropzetten, kan je 2 minuten later samen gaan cachen. Als je de firmware op een USB-stick meeneemt naar een evenement is er meestal wel iemand die dat even voor je kan doen.
Biertje Geplaatst 3 september 2007 Geplaatst 3 september 2007 Ik ken wel iemand met een kabeltje, dus dat is geen enkel probleem. Tot nu toe heb ik ruim 1250 caches gevonden; als 't een keertje niet lukt, komt dat altijd door slecht lezen/zoeken/rekenen. Zou die nieuwe firmware echt veel uitmaken, denk je?
stefanne_3 Geplaatst 3 september 2007 Geplaatst 3 september 2007 Ik ken wel iemand met een kabeltje, dus dat is geen enkel probleem.Tot nu toe heb ik ruim 1250 caches gevonden; als 't een keertje niet lukt, komt dat altijd door slecht lezen/zoeken/rekenen. Zou die nieuwe firmware echt veel uitmaken, denk je? Als je nooit problemen hebt gehad met onderstaande verbeteringen. En inderdaad, het vinden van een cache hangt niet af van de GPS, maar van de mens Change History Changes made from version 2.50 to 2.70: * Updated software to support manufacturing Changes made from version 2.40 to 2.50: * Corrected potential shutdown when navigating a route with points sufficiently close to one another. Changes made from version 2.30 to 2.40: * Added Greek translations and Greek font. * Corrected compass display when navigating routes in areas with significant declination. * Corrected problem that turned the track log setup on at the start of every power cycle. Changes made from version 2.20 to 2.30: * Fixed potential memory corruption problem that could occur when tracking more than one WAAS satellite simultaneously. Changes made from version 2.10 to 2.20: * Updated French Translations. * Improved WAAS/EGNOS satellite selection algorithm to select the satellite with the most beneficial corrections given the unit's current position. A unit will not use a WAAS/EGNOS satellite if the unit's current position is outside of a given WAAS/EGNOS satellite's service volume. Changes made from version 2.00 to 2.10: * Improved readability of '2' and '3' characters in the 5-point font. * Changed to turn off GPS receiver if you select 'YES' from the 'ARE YOU INDOORS...' dialog. * Added an 'ABOUT GEKO' dialog accessible from the Satellite View Page's option menu.
Biertje Geplaatst 4 september 2007 Geplaatst 4 september 2007 Stefanne_3, hartelijk dank voor de info.
Aanbevolen berichten