speurvuur Geplaatst 31 augustus 2007 Geplaatst 31 augustus 2007 Hoi, Het is me opgevallen dat de start-locatie van mijn TB er andere TB's bij in zijn gedaan. Het leek me zo logisch dat die persoon dan mijn TB dan neemt maar dat is niet gebeurd. Wat is normaliter de gang van zaken als je TB te lang in een cache blijft liggen (in dit geval dus de start-cache, dat is wel op reisafstand)? Ophalen en in andere cache doen?
Lepman Geplaatst 31 augustus 2007 Geplaatst 31 augustus 2007 Voor ons persoonlijk is geduld hebben de gangbare werkwijze...
Zuurtje Geplaatst 31 augustus 2007 Geplaatst 31 augustus 2007 (bewerkt) Beste speurvuur, Geduld. Uit de logs is op te maken dat jij jou TB graag ziet reizen. En gelijk heb je. Vaak is de klacht dat cachers meerdere TB's uit een cache meenemen. Ik huldig het standpunt dat eigenaren graag hun TB's zien verplaatsen en neem dus altijd alle TB's mee die ik tegenkom. [wel weer snel plaatsen natuurlijk ] Maar er zijn ook zat cachers die geen TB aanraken en ook dat is hun goed recht, geen verplichtingen wat dat betreft. Jou TB zit wel in een cache die niet vaak gevonden wordt, je moet er wel wat voor doen. Dus komen er ook minder verschillend denkende cachers langs. Samenvattend: Geduld of anders in een cache plaatsen die vaker bezocht wordt. Zonnig spoor ZUURTJE ps ik zie dat ik de mening van Biertje en Lepman deel 31 augustus 2007 bewerkt door Zuurtje
Skjal Geplaatst 31 augustus 2007 Geplaatst 31 augustus 2007 2 dagen is nog niet zo heel erg lang hoor.
Bappie-NL Geplaatst 31 augustus 2007 Geplaatst 31 augustus 2007 Hoi, Het is me opgevallen dat de start-locatie van mijn TB er andere TB's bij in zijn gedaan. Het leek me zo logisch dat die persoon dan mijn TB dan neemt maar dat is niet gebeurd. Wat is normaliter de gang van zaken als je TB te lang in een cache blijft liggen (in dit geval dus de start-cache, dat is wel op reisafstand)? Ophalen en in andere cache doen? Wat noem jij een te lange tijd? Maar ik snap je vraag wel... Het is niet zo dat wanneer je een TB plaatst dat je er ook weer 1 mee moet nemen, net zo goed dat het meenemen van een TB niet in houdt dat je er ook weer 1 moet achter laten (al beweren sommige cache eigenaren van wel). Op zich probeer ik altijd van alles te verplaatsen, maar wanneer ik niet op kort termijn weer ga cachen laat ik ze netjes achter, vaak discover ik ze dan wel. Ik heb er 1 gestart in Meijendel op 21 juli in een cache die geregeld gelogd wordt en toch neemt niemand de TB mee, een andere TB van mij is tijdens het MZLE event in een cache gedaan en daarna ook nooit meer verplaatst. Van de week zelf die cache gelopen en wat blijkt? Hij zit er helemaal niet in! Nou maar hopen dat dat in Meijendel niet precies eender verloopt... Voorlopig hou ik gewoon geduld. Al liggen deze TB's op reis afstand ik ga er niet speciaal heen om hem daar dan weer weg te halen en elders weer te plaatsen. Immers als de TB in Timboekoe zou liggen ga ik er ook niet heen, maar hoop ik het beste er maar van. Dus tja voorlopig zal je geduld op de proef gesteld worden. ;o) Wat ik zelf overweeg is dat wanneer de TB na 3 maanden nog altijd niet is meegenomen en de cache toch geregeld is gelogd met om gewisselde TB's en/of coins om de laatste bezoeker vriendelijk te vragen of ze hem nog wel hebben gezien. Sunny....
speurvuur Geplaatst 31 augustus 2007 Auteur Geplaatst 31 augustus 2007 Deze reacties had ik inderdaad al wel verwacht. Dat is ook de gedachte die ik er bij had, echter had ik niet echt een beeld hoe hier in het algemeen mee wordt omgegaan vandaar de vraag. Immers, het 'ontmaagden' van een cache is blijkbaar populair en ik hoopte op een zelfde populariteit voor het 'ontmaagden' van een TB. Maar het is me duidelijk, we wachten gewoon af.....
speurvuur Geplaatst 31 augustus 2007 Auteur Geplaatst 31 augustus 2007 Wat houdt een TB ontmaagden precies in? Daarmee bedoelde ik het 'als eerste een TB oppakken' net zoals het 'als eerste een cache vinden'
Bappie-NL Geplaatst 31 augustus 2007 Geplaatst 31 augustus 2007 (bewerkt) Wat houdt een TB ontmaagden precies in? Ligt er aan wat er aan de TB hangt... Daarmee bedoelde ik het 'als eerste een TB oppakken' net zoals het 'als eerste een cache vinden' Ohw zo... 31 augustus 2007 bewerkt door sunnydyke
Biertjuh Geplaatst 31 augustus 2007 Geplaatst 31 augustus 2007 Deze TB, Nice Hills wilde menig man ontmaagden, gezien deze foto, we waren echter allemaal te laat
De Roode Loper Geplaatst 31 augustus 2007 Geplaatst 31 augustus 2007 2 dagen is nog niet zo heel erg lang hoor. Een TB op de Grimselpas onder de sneeuw, ongeveer 6 maanden . En het leuke is dat de TB na een rondereis er weer ligt .
Aanbevolen berichten