Gast Bo320 Geplaatst 24 mei 2003 Share Geplaatst 24 mei 2003 Hi all! Ik ben druk doende met mijn nieuwe Garmin Summit en heb nu oziexplorer geinstalleerd. Weet iemand waar je gedetailleerde kaarten hiervoor kan krijgen (b.v. 1:50.000 ofzo) ? B.v.d. Grz. Bo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan en Jany Geplaatst 4 juni 2003 Share Geplaatst 4 juni 2003 Kijk eens naar de topografische atlas van de ANWB € 49,95 Ik ben hem ook van plan te gaan kopen De kaarten zien er schitterend uit Het wordt dan wel een hoop scan werk (alleen voor prive gebruik natuurlijk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
elsinga Geplaatst 4 juni 2003 Share Geplaatst 4 juni 2003 Of je gaat al cachend op zoek naar de 1:25.000 kaarten op 3 cd's, de beroemde "kabouterkaarten". Ze schijnen regelmatig in caches gesignaleerd te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan en Jany Geplaatst 4 juni 2003 Share Geplaatst 4 juni 2003 Maar ik ben altijd te laat voor die cd's zijn vaak weer snel weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
elsinga Geplaatst 4 juni 2003 Share Geplaatst 4 juni 2003 RENNEN! Of eens een afspraak met een lokale kabouter proberen te maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan en Jany Geplaatst 4 juni 2003 Share Geplaatst 4 juni 2003 Oke doe ik Welke kabouter mailt mij a.u.b. ????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flupke_chello Geplaatst 4 juni 2003 Share Geplaatst 4 juni 2003 Daar hou ik me ook aanbevolen voor. 1:25000 inscannen is echt veeeeel werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden