Tornado Bram Geplaatst 29 augustus 2007 Geplaatst 29 augustus 2007 Collega's, Ik heb nog een beetje verdergewerkt...en nu mag ik u met trots de volgende search plugins presteren: 1. GC - seek by city (results in a list) 2. GC - seek by city (results on a map) Deze plugins laten u toe om een plaatsnaam (wereldwijd) in te geven. Desnoods kan u combinatie met land gebruiken (bijvoorbeeld "Putkapel Belgie"). Gewoon de installatie methode gebruiken zoals in de eerste post beschreven en hopsakee...zoeken maar op je vakantielocatie, het dorp van je schoonouders, je tante, een geodate,... En de restultaten worden naar gelang de plugin in de geocaching google map of de geocaching list getoond. Van daaruit kan je verder... Download hier de plugins. Groetjes, Hans Belangrijke nota: enkel standaard alfabet gebruiken, geen accenten en speciale karakters (zoals Æ of ñ of ). Want ze zijn nog niet ondersteund in mijn applicatie. Als iemand mij hiermee kan helpen om dit om te zetten, tips zijn welkom... Bedankt voor deze handige tooltjes.
petervw Geplaatst 29 augustus 2007 Geplaatst 29 augustus 2007 Ziet er goed uit! Nu nog de applicatie uitbereiden, zodat je idd ook de "speciale" tekens kan/mag gebruiken.. Suc6!
Aanbevolen berichten