Peetee Geplaatst 1 mei 2008 Geplaatst 1 mei 2008 (bewerkt) Ik heb gewoon de kabel en Geko aangesloten en dan gekozen voor Send to GPS bij de site van een bepaalde cache. Daar zie je vervolgens Garmin communicator Plugin NOT detected en daarna "download and install now. Dit doe je en vervolgens wordt je Geko herkend en kan je je coordinaten downloaden. Zo heb ik het gedaan en het werkt perfect. Heb er niet zoveel verstand van maar het werkte wel!!! Succes ermee. Groet de Peetjes Daar had ik zo gauw niet eens aan gedacht, maar op die manier zet je de waypoints inderdaad nog sneller en simpeler op je gps! 1 mei 2008 bewerkt door Peetee
de Peetjes Geplaatst 2 mei 2008 Geplaatst 2 mei 2008 Wat leuk dat ik hier ook nog wat wijsheid kan vertellen als leek.... Ik heb gewoon de kabel en Geko aangesloten en dan gekozen voor Send to GPS bij de site van een bepaalde cache. Daar zie je vervolgens Garmin communicator Plugin NOT detected en daarna "download and install now. Dit doe je en vervolgens wordt je Geko herkend en kan je je coordinaten downloaden. Zo heb ik het gedaan en het werkt perfect. Heb er niet zoveel verstand van maar het werkte wel!!! Succes ermee. Groet de Peetjes Daar had ik zo gauw niet eens aan gedacht, maar op die manier zet je de waypoints inderdaad nog sneller en simpeler op je gps!
schuili Geplaatst 3 mei 2008 Geplaatst 3 mei 2008 dit zijn de tips. Ik zat al te bedenken dat als ik de rs232 aansluiting (toch?)gebruik die aan de kabel zit dan zal ik mijn pc toch wijs moeten maken dat ie wat gaat doen...maar eerst nog ff wachten tot ik een kabel heb. Mochten er lezers zijn die nog aanvullende info hebben. ik hou mij aanbevolen
schuili Geplaatst 14 mei 2008 Geplaatst 14 mei 2008 Kabel ontvangen, aangesloten op pc. PC aan, Easy GPS geïnstalleerd, Geko op kabel aansluiten. Geko aanzetten. In Easy GPS aangeven welke gps je hebt en het werkt! Dus is een kabel van €16,00 al een stuk vriendelijker in prijs...
Aanbevolen berichten