alkie Geplaatst 12 augustus 2007 Geplaatst 12 augustus 2007 Sinds gisteren krijg ik geen cachekaart meer te zien als ik inzoom op de googlemaps kaart , alleen de cache icoontjes staan er dan. Hebben meer mensen hier last van of weet iemand een oplossing? Alvast bedankt voor de reactie.
Noci Geplaatst 12 augustus 2007 Geplaatst 12 augustus 2007 Bij het inzoomen op kaart van niet gevonden caches krijg ik sinds twee dagen een foutmelding: Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 19922944 bytes) in /www/htdocs/geocachi/temporary/tf089291.php on line 16387 Zijn er meer mensen met dit probleem en wie kan mij vertellen wat dit precies inhoudt? Als ik overigens via cache kaarten en extra ga zoeken en ik verander 1 item bv ipv 5 ster- 4 ster dan lukt dit wel. Noci
GeoVlinder Geplaatst 12 augustus 2007 Geplaatst 12 augustus 2007 Hier zijn al meerdere draadjes over (geweest), ik weet niet waar, maar probeer eens de zoekfunctie, misschien dat het wel lukt. Succes! groetjes GeoVlinder ps Probleem is dus bekent.
GeoVlinder Geplaatst 12 augustus 2007 Geplaatst 12 augustus 2007 Zie andere draadjes! groetjes GeoVlinder
alkie Geplaatst 12 augustus 2007 Auteur Geplaatst 12 augustus 2007 Hier zijn al meerdere draadjes over (geweest), ik weet niet waar, maar probeer eens de zoekfunctie, misschien dat het wel lukt. Succes! groetjes GeoVlinder ps Probleem is dus bekent. Heb ik gedaan , ik heb de pc terug in de tijd gezet --> geen resultaat. Ik heb java opnieuw geinstalleerd --> geen resultaat. Mijn gevoel zegt dat het aan google maps ligt. Ik zie ook geen kaart bij maps.google.nl. De enigekaart die ik nog zie staat waarschijnlijk nog opgeslagen op de pc bij tijdelijke internet bestanden. Als ik die leeg gooi zal alles verdwenen zijn denk ik.
GeoVlinder Geplaatst 12 augustus 2007 Geplaatst 12 augustus 2007 Dan zal ik je een samenvating geven van al die draadjes: Geduld, komt goed! groetjes GeoVlinder
Team jemar Geplaatst 12 augustus 2007 Geplaatst 12 augustus 2007 Aantal draadjes, die over hetzelfde onderwerp liepen samengevoegd en titel wat aangepast...
Team jemar Geplaatst 12 augustus 2007 Geplaatst 12 augustus 2007 Misschien niet handig om de posts die gaan over het inzoomen met de oude kaarten in een draadje te zetten met een topic google-kaarten... Je hebt gelijk Probleem opgelost! Ik had niet goed gekeken! Bedankt Xaa!
Aanbevolen berichten