paulus Geplaatst 10 augustus 2007 Geplaatst 10 augustus 2007 Met het programma "IMGTransparent-2A1" kun je mapsource kaarten transparant maken zodat je b.v. topoNL en CityNavigator tegelijk in je GPS kunt zien. Is het ook mogelijk om dit op de PC in Mapsource te doen???????????? Ik heb alle hoogtelijnen van europa voor mapsource en het zou makkelijk zijn om die te kombineren met B.V. CNEU. Groeten PAULUS
0 LTeunis Geplaatst 11 augustus 2007 Geplaatst 11 augustus 2007 Met het programma "IMGTransparent-2A1" kun je mapsource kaarten transparant maken zodat jeb.v. topoNL en CityNavigator tegelijk in je GPS kunt zien. Is het ook mogelijk om dit op de PC in Mapsource te doen???????????? Ik heb alle hoogtelijnen van europa voor mapsource en het zou makkelijk zijn om die te kombineren met B.V. CNEU. Groeten PAULUS Simpel antwoord. Nee
Vraag
paulus
Met het programma "IMGTransparent-2A1" kun je mapsource kaarten transparant maken zodat je
b.v. topoNL en CityNavigator tegelijk in je GPS kunt zien.
Is het ook mogelijk om dit op de PC in Mapsource te doen????????????
Ik heb alle hoogtelijnen van europa voor mapsource en het zou makkelijk zijn om die te kombineren met B.V. CNEU.
Groeten PAULUS
1 antwoord op deze vraag
Aanbevolen berichten