Noah on tour Geplaatst 1 augustus 2007 Geplaatst 1 augustus 2007 Hallo Cachers, #1 Kan iemand mij een link geven waar ik een Bezoekerteller voor op de Cache-pagina kan vinden? #2 Hoe krijg ik deze op mijn Cache-pagina? Alvast bedankt voor de hulp van je / jullie Grz, Noah
Team Ramy Geplaatst 1 augustus 2007 Geplaatst 1 augustus 2007 Hey Noah, kijk eens op andyhoppe.com.... zelfs ik snap het ! (site genereert middels een aantal vragen een stukje html wat je in de cachelisting moet plakken) Ik hou trouwens HELEMAAL niet van hondekoekjes..... Greetz, Jack
Noah on tour Geplaatst 1 augustus 2007 Auteur Geplaatst 1 augustus 2007 Hallo Jack, Ik ga het proberen! (De koekjes zijn wel lekker, wanneer log je hem?) Het is gelukt!!!!!! Jack, Bedankt!!
JandeBeHanger Geplaatst 1 augustus 2007 Geplaatst 1 augustus 2007 (bewerkt) #1 Kan iemand mij een link geven waar ik een Bezoekerteller voor op de Cache-pagina kan vinden? Neem aub geen bezoekersteller welke een nieuwe pagina opent met prepaid kwaakdoos leeg zuig reklame. 1 augustus 2007 bewerkt door JandeBeHanger
Noah on tour Geplaatst 1 augustus 2007 Auteur Geplaatst 1 augustus 2007 #1 Kan iemand mij een link geven waar ik een Bezoekerteller voor op de Cache-pagina kan vinden? Neem aub geen bezoekersteller welke een nieuwe pagina opent met prepaid kwaakdoos leeg zuig reklame. Hallo Jan, kun je iets duidelijker zijn in je reply? Ik snap de opmerking niet helemaal...
JandeBeHanger Geplaatst 1 augustus 2007 Geplaatst 1 augustus 2007 (bewerkt) #1 Kan iemand mij een link geven waar ik een Bezoekerteller voor op de Cache-pagina kan vinden? Neem aub geen bezoekersteller welke een nieuwe pagina opent met prepaid kwaakdoos leeg zuig reklame. Hallo Jan, kun je iets duidelijker zijn in je reply?Ik snap de opmerking niet helemaal... Je hebt van die bezoekers tellers die een nieuwe pagina openen met reklame, als je de pagina bezoekt. 1 augustus 2007 bewerkt door JandeBeHanger
Team jemar Geplaatst 1 augustus 2007 Geplaatst 1 augustus 2007 #1 Kan iemand mij een link geven waar ik een Bezoekerteller voor op de Cache-pagina kan vinden? Neem aub geen bezoekersteller welke een nieuwe pagina opent met prepaid kwaakdoos leeg zuig reklame. Hallo Jan, kun je iets duidelijker zijn in je reply? Ik snap de opmerking niet helemaal... Ik denk dat Jan een bezoekteller bedoelt, die volstaat met reclame; dan wel één die vervolgens een pagina opent met reclameboodschappen voor telefoons e.d.
Noah on tour Geplaatst 1 augustus 2007 Auteur Geplaatst 1 augustus 2007 Oke, deze doet dat niet gelukkig... kijk maar op GC14Q5N Bedankt voor je reactie
Team Ramy Geplaatst 1 augustus 2007 Geplaatst 1 augustus 2007 (De koekjes zijn wel lekker, wanneer log je hem?) ik moet wachten op jouw hints...je weet toch dat ik erg slecht kan puzzelen ??? Grtz, Jack
Team jemar Geplaatst 1 augustus 2007 Geplaatst 1 augustus 2007 #1 Kan iemand mij een link geven waar ik een Bezoekerteller voor op de Cache-pagina kan vinden? Neem aub geen bezoekersteller welke een nieuwe pagina opent met prepaid kwaakdoos leeg zuig reklame. Hallo Jan, kun je iets duidelijker zijn in je reply? Ik snap de opmerking niet helemaal... Ik denk dat Jan een bezoekteller bedoelt, die volstaat met reclame; dan wel één die vervolgens een pagina opent met reclameboodschappen voor telefoons e.d. Ja, dus ! (zijn bericht was net eerder dan die van mij!
JandeBeHanger Geplaatst 1 augustus 2007 Geplaatst 1 augustus 2007 (bewerkt) #1 Kan iemand mij een link geven waar ik een Bezoekerteller voor op de Cache-pagina kan vinden? Neem aub geen bezoekersteller welke een nieuwe pagina opent met prepaid kwaakdoos leeg zuig reklame. Hallo Jan, kun je iets duidelijker zijn in je reply?Ik snap de opmerking niet helemaal... Ik denk dat Jan een bezoekteller bedoelt, die volstaat met reclame; dan wel één die vervolgens een pagina opent met reclameboodschappen voor telefoons e.d. Ja, dus ! (zijn bericht was net eerder dan die van mij!Assen ligt altijd 30 min dichterbij de wereld dan Groningen Ik vind een teller best wel prima, maar zo'n teller die zo'n reklame pagina opent, staat mij erg tegen. 1 augustus 2007 bewerkt door JandeBeHanger
Noah on tour Geplaatst 1 augustus 2007 Auteur Geplaatst 1 augustus 2007 (De koekjes zijn wel lekker, wanneer log je hem?) ik moet wachten op jouw hints...je weet toch dat ik erg slecht kan puzzelen ??? Grtz, Jack Jack, lees de logs maar een goed... Gr. Erwin (Noah)
weedboer Geplaatst 1 augustus 2007 Geplaatst 1 augustus 2007 ik maak gebruik van statcounter (www.statcounter.com). Deze is gratis, maakt nette html code en heeft geen reclame. Ik heb deze op mijn cache (galgenveld, GC11FPJ) Het leuke eraan is dat je meerdere projecten (counters) onder één usernaam kan zetten. Op die manier krijg je snel een overzicht met de huidige stand van zaken. Echt aan te raden! Groeten, Hans
weedboer Geplaatst 1 augustus 2007 Geplaatst 1 augustus 2007 JanDeBehanger, Bij het aanmaken van een nieuwe counter moet je rekening houden met het feit dat op gc.com geen javascript kan gebruikt worden, dus kies zeker voor de HTML versie. Dit toont dan wel je bezoekersaantal, maar je kan geen diepere gegevens krijgen (zoals ingangspagina, exitpagina, gevolgde pad,...) Succes ermee! Hans
Aanbevolen berichten