thegreenman Geplaatst 14 mei 2003 Geplaatst 14 mei 2003 Ik ben net begonnen, dus ben ik een newbie. Ik heb easygps geinstalleerd en tracht nu de gps coordinaten te downloaden voor een geocache. Dit lijkt niet te lukken. Als ik op de link click gebeurt er niets. Wat doe ik fout ??
barnold Geplaatst 15 mei 2003 Geplaatst 15 mei 2003 ik neem aan dat je wel bent ingelogd op geocaching ?
thegreenman Geplaatst 15 mei 2003 Auteur Geplaatst 15 mei 2003 Ja ik ben ihlogged op geocaching. Ik had van te voren de release notes gelezen.
thegreenman Geplaatst 15 mei 2003 Auteur Geplaatst 15 mei 2003 Ik heb de boel nog eens grondig na gelezen en was vergeten mijn account voor groundspeak te activeren. Let the fun begin its works
Eagles Geplaatst 18 mei 2003 Geplaatst 18 mei 2003 Als je eens alle actieve caches binnen een land in één keer wilt hebben, dan kun je onderaan het BeNeLux kaartje de locfiles van Nederland, België, Luxemburg en Duitsland waarmee het kaartje is gemaakt. Elke woensdagavond worden die ververst, dus het is dan tot die datum steeds compleet inclusief gewijzigde coördinaten, uitfiltering van 'temporarily unavailable caches', etc.
Aanbevolen berichten