tjeerd101 Geplaatst 10 september 2007 Geplaatst 10 september 2007 Kijk is op deze site: http://www.hanskeesom.com/html/tomtomwandel.html Daar staat een leuk verhaal EN ekstra progjes voor op je tomtom zoals offroad navigator. Success!
tjeerd101 Geplaatst 15 september 2007 Geplaatst 15 september 2007 Ga eens kijke op deze site: http://www.webazar.org/tomtom/plugins.php?lang=uk Daar kan je meerdere plugins downloaden voor je Tomtom. Ik gebruik offroad ( om te cachen ) en tripmaster ( op de fiets ). Dit laatste progje registreert je bewegingen en logt die. Later kan je via Google_earth zien waar je gefietst dan wel gecached hebt Groet en succes.
roewin Geplaatst 16 september 2007 Geplaatst 16 september 2007 Ga eens kijke op deze site: http://www.webazar.org/tomtom/plugins.php?lang=uk Daar kan je meerdere plugins downloaden voor je Tomtom. Ik gebruik offroad ( om te cachen ) en tripmaster ( op de fiets ). Dit laatste progje registreert je bewegingen en logt die. Later kan je via Google_earth zien waar je gefietst dan wel gecached hebt Groet en succes. Wanneer je de nieuwste firmware Navcore 7 op je TomtTom zet, kun je deze programma's jammer genoeg niet meer gebruiken. Dus of niet updaten, of een tweede SD kaartje voor geocaching gebruiken.
DanPan Geplaatst 29 augustus 2008 Geplaatst 29 augustus 2008 @Lex: Een aanwijspijl kun je gebruiken, alleen zodra je dichter in de buurt komt of geen wegen hebt die een beetje in de richting liggen werkt dat niet lekker. Je kunt nl een kompas op het navigatiescherm zetten, die kun je instellen op het noorden, de rijrichting en de richting van het doel. Dat laatste werkt alleen maar als je een route gebruikt.Sinds de laatste firmware 8.010 zijn de voorkeuren van het kompas volgens mij verdwenen. Hiervan kan nu nog slechts worden aangegeven of men deze al dan niet wil tonen in de statusbalk. Het kompas wijst nu altijd naar het noorden en is dus niet meer instelbaar naar de rijrichting of naar de richting van de bestemming. Jammer... of heb ik iets gemist?
seahopke Geplaatst 31 augustus 2008 Geplaatst 31 augustus 2008 Misschien overbodig maar: Ik had op m'n pda Tom Tom met een kaart 'Nederland' en een kaart 'Duitsland'. Had ik de Duitse kaart geselecteerd en reed ik in Nederland dan had ik enkel maar een groen beeld, wel kon ik 'poi' punten in Nederland op de Duitse kaart plaatsen. Was ik b.v. 'off road' en ik ik had een routte dan gaf Tom Tom een dikke lijn aan in de richting waar ik naar toe moest. Nu heb ik Mio, in tegenstelling tot Tom Tom kan ik coördinaten direct in Mio-Maps invoeren terwijl bij Tom Tom dit via de p.c. moest. Inmiddels heb ik gelezen dat er programma's zijn die op het apparaatje geïnstalleerd kunnen worden om met een Tom Tom te kunnen geocachen maar ik wilde dit wel even posten, misschien heeft iemand er nog iets aan al vind ik de Geko 201 veel handiger. (ik vind Tom Tom nogal uienleer-onvriendelijk)
the Mailers Geplaatst 17 maart 2009 Geplaatst 17 maart 2009 @Lex: Een aanwijspijl kun je gebruiken, alleen zodra je dichter in de buurt komt of geen wegen hebt die een beetje in de richting liggen werkt dat niet lekker. Je kunt nl een kompas op het navigatiescherm zetten, die kun je instellen op het noorden, de rijrichting en de richting van het doel. Dat laatste werkt alleen maar als je een route gebruikt.Sinds de laatste firmware 8.010 zijn de voorkeuren van het kompas volgens mij verdwenen. Hiervan kan nu nog slechts worden aangegeven of men deze al dan niet wil tonen in de statusbalk. Het kompas wijst nu altijd naar het noorden en is dus niet meer instelbaar naar de rijrichting of naar de richting van de bestemming. Jammer... of heb ik iets gemist? Ik vind dit toch wel een groot gemis, weet iemand al een oplossing? Is er geen enkele 8-versie die dit kompas nog heeft?
the Mailers Geplaatst 18 oktober 2009 Geplaatst 18 oktober 2009 @Lex: Een aanwijspijl kun je gebruiken, alleen zodra je dichter in de buurt komt of geen wegen hebt die een beetje in de richting liggen werkt dat niet lekker. Je kunt nl een kompas op het navigatiescherm zetten, die kun je instellen op het noorden, de rijrichting en de richting van het doel. Dat laatste werkt alleen maar als je een route gebruikt.Sinds de laatste firmware 8.010 zijn de voorkeuren van het kompas volgens mij verdwenen. Hiervan kan nu nog slechts worden aangegeven of men deze al dan niet wil tonen in de statusbalk. Het kompas wijst nu altijd naar het noorden en is dus niet meer instelbaar naar de rijrichting of naar de richting van de bestemming. Jammer... of heb ik iets gemist? Ik vind dit toch wel een groot gemis, weet iemand al een oplossing? Is er geen enkele 8-versie die dit kompas nog heeft? Is er intussen iemand die al een oplossing heeft om een pijl in beeld te krijgen die (niet via wegen) direct naar het doel wijst?
the Mailers Geplaatst 18 oktober 2009 Geplaatst 18 oktober 2009 (bewerkt) Sorry oude info 18 oktober 2009 bewerkt door the Mailers
Aanbevolen berichten