de walletjes Geplaatst 14 juli 2007 Geplaatst 14 juli 2007 ik heb de waypoints uit nederland verwijderd uit mijn garmin GPS60CSx nu wil ik de waypoints voor de vakantie uploaden maar dat gaat niet kan wel die van nederland weer terugzetten wie weet hier een oplossing voor
Peetee Geplaatst 14 juli 2007 Geplaatst 14 juli 2007 Ik denk dat je even iets meer informatie moet geven, want met deze beschrijving kan niemand iets. Wat wil niet? Of lukt het laden wel, maar zie je de waypoints niet als je in de waypoints kijkt? Als dat het probleem is druk dan in het waypoint scherm op de menu toets en kies Zoeken op naam.
de walletjes Geplaatst 14 juli 2007 Auteur Geplaatst 14 juli 2007 het is gelukt, inderdaad zoeken op naam ze staan nu in de GPS bedankt PeeTee
Peetee Geplaatst 14 juli 2007 Geplaatst 14 juli 2007 het is gelukt, inderdaad zoeken op naam ze staan nu in de GPS bedankt PeeTee Graag gedaan.
Lex Geplaatst 14 juli 2007 Geplaatst 14 juli 2007 Je hebt toch wel begrepen wat er aan de hand is? Op je vakantiebestemming kun je weer de nabije waypoints zoeken, als je dat wilt. Je kunt dat simuleren door in het satellietscherm GPS uit te zetten, en dan te kiezen voor nieuwe positie. Als je op de kaart je vakantieplek aanwijst kun je het effect nu al zien.
Aanbevolen berichten