de Roode Lantaarn Geplaatst 30 juni 2007 Geplaatst 30 juni 2007 Ik ben bezig om voor de vakantie een Bookmarklist aan te maken. Daarna maak ik er een PQ van en importeer dat in GSAK. Lijkt me wel handig maar.......... De list bevat momenteel 104 caches. Bij het openen van de list begint hij met de eerste cache boven aan. Maar, en dat is nu het probleem, niet op pagina 1 van 6 maar op pagina 3 van 6. Op deze manier mis ik dus een heleboel caches die wel in de Bookmarklist staan (104) maar dus niet zichtbaar zijn. Alleen de pagina's 1 tot en met 3 zijn zichtbaar (60 caches), pagina 4 is leeg en pagina 5 en 6 geven een foutmelding. Wat is hier mis gegaan? De Bookmarklist kun je hier vinden.
de Roode Lantaarn Geplaatst 30 juni 2007 Auteur Geplaatst 30 juni 2007 Wat er mis is gegaan weet ik niet maar nu schijnt het wel weer te werken. Wat alleen nog vreemd is, is dat de lijst op de 3e pagina opent, maar ze zijn allemaal weer zichtbaar.
Skjal Geplaatst 30 juni 2007 Geplaatst 30 juni 2007 De lijst begint wel degelijk op pagina 1. Hij geeft alleen aan dat het pagina 3 is. Als je de lijst opent, kijk dan goed naar de caches. Ga nu naar pagina 1. Je ziet dat daar dezelfde caches staan. Ga je nu naar pagina 3 dan staan daar plotseling heel andere caches. Dit fenomeen heb ik al vaker gezien. Ik was tot nu toe echter nog te lui om er melding van te maken.
Kruimeldief Geplaatst 30 juni 2007 Geplaatst 30 juni 2007 Klopt, ik zie ook geregeld van die gekke dingen, maar heb er ook nooit een melding van gemaakt. Ik heb bookmarks met 10 caches en dan staat er doodleuk pagina 1 van 2 terwijl de instelling per pagina op 25 staat Gewoon een bugje denk ik dan en pas me aan de onvolkomenheden aan.
Cachemier Geplaatst 3 juli 2007 Geplaatst 3 juli 2007 Zelfde probleem al heel vaak voor gehad én gesignaleerd maar dat laatste haalt blijkbaar niets uit. Browser afsluiten lost het probleem meestal op.
Aanbevolen berichten