Spring naar bijdragen

MapSourse base Map


lynxhouse

Aanbevolen berichten

Hoi cachers,

 

Ik heb deze week mij de harde schijf van mijn PC opgeruimd, en de zg "dubbele bestanden"verwijderd.

Kennelijk is daar iets fout gegaan, want sindsdien doet de Basemap op mijn PC het niet meer.

De andere kaarten (TopoNL en Bluechart) doen het wel, maar als ik mijn vakantiebestemming in Portugal wil bekijken in de world Basemap ( wat tot voor kort dus steeds wel lukte) krijg ik een wit blad. Ik heb alles meerdere keren opnieuw geinstalleerd, zonder resultaat so far. Iemand een idee ?

 

Alvast bedankt,

 

Taem Lynxhouse

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi cachers,

 

Ik heb deze week mij de harde schijf van mijn PC opgeruimd, en de zg "dubbele bestanden"verwijderd.

Kennelijk is daar iets fout gegaan, want sindsdien doet de Basemap op mijn PC het niet meer.

De andere kaarten (TopoNL en Bluechart) doen het wel, maar als ik mijn vakantiebestemming in Portugal wil bekijken in de world Basemap ( wat tot voor kort dus steeds wel lukte) krijg ik een wit blad. Ik heb alles meerdere keren opnieuw geinstalleerd, zonder resultaat so far. Iemand een idee ?

 

Alvast bedankt,

 

Taem Lynxhouse

misschien heb je hier wat aan?

gratris worldmap in mapsource

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vreemd dat het zo niet lukt. Heb je wel alle opties aangevinkt om te installeren? Misschien alles er af gooien en helemaal opnieuw beginnen? Zorg wel dat je eventuele codes etc. van Garmin bij de hand hebt! En maak ook even een backup van je data (GDB-bestanden).

 

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...