Ruud4d Geplaatst 14 juni 2007 Share Geplaatst 14 juni 2007 Ik kijk regelmatig op het Amerikaanse forum. Zeker nu met al die veranderingen op de cachepagina's. Maar die zijn de laatste tijd zeer langzaam. Vanmorgen kom ik er zelfs helemaal niet meer door. Anderen hier ook last van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 14 juni 2007 Share Geplaatst 14 juni 2007 (bewerkt) Nee, werk prima hier. Je bent wel ingelogd zo te zien. 14 juni 2007 bewerkt door Team Gelaen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
getzie family Geplaatst 14 juni 2007 Share Geplaatst 14 juni 2007 Hier in Heino doet hij het ook goed. Sterkte en Greoten de GETZIE FAMILY. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gpsgek Geplaatst 14 juni 2007 Share Geplaatst 14 juni 2007 Hier in Berkel doet ie 't ook prima Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruud4d Geplaatst 14 juni 2007 Auteur Share Geplaatst 14 juni 2007 Hier in Roermond doet hij het ook weer goed. Was waarschijnlijk een hickup. Maar ik merk wel dat ie regelmatig wat langzaam is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden