Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wie kent Postduif? Dit team heeft vorig jaar september een van mijn coins opgepikt en hem volgens geocaching.com nog steeds in bezit.

Ik heb diverse (vriendelijke) mails gestuurd naar hun hotmailadres, maar nooit antwoord gehad. De kans is groot dat dit adres inmiddels niet meer actief is.

Hetzelfde geldt overigens voor cache-collega's uit Duitsland en Finland wiens Tb en coin hij rond dezelfde tijd uit een cache heeft meegenomen. Ook zij hebben mailtjes gestuurd, maar geen reactie gehad.

Ik weet dat hij in Noord-Holland wat caches had, maar die zijn inmiddels gearchiveerd. Bij een aantal daarvan staat als reden dat hij ging emigreren.

Er is laatst wel nog een cache in Duitsland door hem gevonden.

Heeft iemand enig idee hoe ik met deze Postduif in contact kan komen of is die vogel inderdaad gevlogen en kan ik ook deze coin weer op vermist zetten.

• 2 months later...
Geplaatst

Ik ken hem niet maar weet wel dat hij nog steeds actief is in voornamelijk Duitsland.

Ik vermoed Nordrhein Westfalen of Ost-Friesland.

Probeer het anders eens op een duits GC forum.

De laatste caches die hij bezocht waren in Papenburg (11 dagen nadat wij er waren).

Succes.

Geplaatst

Probeer ook eens een PB, als je dat nog niet hebt gedaan!

Geef je coin nog niet op zou ik zeggen. Laatste keer actief op dit forum was ie mei dit jaar, is niet zó lang geleden toch?

Succes ermee!

groetjes GeoVlinder

Geplaatst

Bedoel je deze coin "Enrico's Twin Peaks Geocoin"???

Op de site van deze coin staat dat ie 'm net eergisteren heeft gelogd in "The Sound od Silence" in Duitsland.

• 3 years later...
Geplaatst

sorry ik weet niet wie het is

mijn coin is ook in duitskand gepikt of weg

nou hopelijk komt hij boven

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...