Stonehorse Geplaatst 29 mei 2007 Geplaatst 29 mei 2007 Bij één van mijn caches IJssellandschap I is door een logger het maintenance icoon toegevoegd toen de cache geript was. Inmiddels is de cache teruggeplaatst maar staat het icoontje er nog steeds. Hoe kan ik, als maker van de cache, dit icoon verwijderen ?
cachorganic Geplaatst 29 mei 2007 Geplaatst 29 mei 2007 Bij één van mijn caches IJssellandschap I is door een logger het maintenance icoon toegevoegd toen de cache geript was. Inmiddels is de cache teruggeplaatst maar staat het icoontje er nog steeds. Hoe kan ik, als maker van de cache, dit icoon verwijderen ? door een maintenance done cachenote te plaatsen. het groene kruisje komt dan te voorschijn. dit kan alleen door de cachelegger worden gedaan.
Stonehorse Geplaatst 29 mei 2007 Auteur Geplaatst 29 mei 2007 (bewerkt) Ik had toen alleen voor enable listing gekozen, nu aangepast door extra log. Dank voor het snelle antwoord, draadje mag wat mij betreft dicht. 29 mei 2007 bewerkt door Stonehorse
Aanbevolen berichten