Roadrunner77 Geplaatst 24 mei 2007 Geplaatst 24 mei 2007 Sinds begin februari 2007 is team Swiebert in bezit van mijn TB OutATime. Ik heb dit team inmiddels twee emails gestuurd met het verzoek mijn TB te herplaatsen. Op beide mails is niet gereageerd. Team Swiebert heeft sinds begin februari ook geen caches meer gelogd. Kent iemand het team Swiebert?
The cache busters Geplaatst 24 mei 2007 Geplaatst 24 mei 2007 Sinds begin februari 2007 is team Swiebert in bezit van mijn TB OutATime. Ik heb dit team inmiddels twee emails gestuurd met het verzoek mijn TB te herplaatsen. Op beide mails is niet gereageerd. Team Swiebert heeft sinds begin februari ook geen caches meer gelogd. Kent iemand het team Swiebert? Moet je proberen om tuitje te bereiken. Die heeft je TB gediscovered misschien kent hij hem wel.
kipchen Geplaatst 24 mei 2007 Geplaatst 24 mei 2007 Ik denk dat dit team ook nog maar net met geocachen begonnen is. Ze staan geregistreerd vanaf februari 2007. Misschien hebben ze de slag nog niet zo te pakken? Of weten ze niet eens wat een tb is? Zou kunnen toch? Hopelijk komt het goed met je tb.
Roadrunner77 Geplaatst 25 mei 2007 Auteur Geplaatst 25 mei 2007 Ik denk dat dit team ook nog maar net met geocachen begonnen is.Ze staan geregistreerd vanaf februari 2007. Misschien hebben ze de slag nog niet zo te pakken? Of weten ze niet eens wat een tb is? Zou kunnen toch? Hopelijk komt het goed met je tb. Wel of niet net begonnen maar een vriendelijke e-mail (al 2 keer verzonden) beantwoord je toch? Ook heeft het team al meerdere TB's herplaatst. Ik denk dat er iets bijzonders met het Team Swiebert aan de hand is. Ziekte oid. Er is me bericht dat Tuitje of Luilak tot hun vrienden of kennissenkring behoren. Zal die aanschrijven.
tuitje Geplaatst 25 mei 2007 Geplaatst 25 mei 2007 Swiebert en tuitje zijn div weken voor werk weg geweest, inmiddels aan zwiebert door gegeven de tb te plaatsen in een cache. exusses voor het ongemak en het wachten maar het komt goed. Groeten tuitje.
Aanbevolen berichten