Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo,

We proberen al enige tijd in contact te komen met team "GVV crew".

Zij hebben namelijk al bijna 2 maanden een TB van ons in bezit die we toch graag weer op

pad zien gaan.

Uit de logs blijkt dat dit team wel regelmatig op pad is (laatste log 18 mei), maar zij reageren op geen enkele mail die wij hun de afgelopen weken hebben gestuurd.

Is er iemand die dit team kent en ons kan helpen?

Uit het profiel kunnen we alleen opmaken dat zij in Hoofddorp hun thuisbasis hebben.

Met viendelijke groet,

The foxes

Geplaatst

Ik ken het team niet, dus daar kan ik je niet mee helpen.

Wat misschien wel helpt is om een bericht via een ander emailadres te versturen.

Wijzelf hebben het wel eens gehad dat ons Gmail adres werd tegenhouden door een (te) streng spamfilter.

Of plaats een berichtje in een van zijn caches als een write note, met de opmerking dat je mailcontact wilt! Later kan je die weer verwijderen.

Geplaatst
Ik ken het team niet, dus daar kan ik je niet mee helpen.

Wat misschien wel helpt is om een bericht via een ander emailadres te versturen.

Wijzelf hebben het wel eens gehad dat ons Gmail adres werd tegenhouden door een (te) streng spamfilter.

Of plaats een berichtje in een van zijn caches als een write note, met de opmerking dat je mailcontact wilt! Later kan je die weer verwijderen.

De underscore tussen de naam is hier niet vermeld. Het is GVV_crew met 59 founds en 0 placed. Gisteren voor het laatst ingelogd geweest, eergisteren laatste cache gevonden.

Een note plaatsen bij een eigen cache zal dus niet lukken.

Geplaatst

Dit draadje kan op slot. Team heeft zich gemeld en TB is alsnog weer op pad.

Iedereen toch bedankt voor de medewerking.

Groetjes,

The Foxes

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...