Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik ben op dit moment een multi aan het plaatsen. Alles is klaar en ik wacht alleen nog op toestemming van de gemeente.

Nu wil ik de verschillende WP's downloaden als .loc via de cache pagina. Het downloaden gaat prima maar als ik de file wil openen in EasyGPS krijg ik de volgende foutmelding:

"The Open command could not be completed. The file geocaching[1].loc could not be opened. This XML file containes one or more errors. Error 0xC00CE56D on line 3, position 45. Reason, Eindlabel name komt niet overeen met beginlabel loc"

Komt dat omdat deze cache nog niet is goedgekeurd of is er een andere reden?

Groeten

de WeideLopers.

Geplaatst

Het heeft met een evt. goedkeuring niets te maken. Hoe heb je de loc-file aangemaakt?

Geplaatst

Hallo Peetee,

Ik heb geen loc file aangemaakt. Ik was in de overtuiging dat die automatisch aangemaakt wordt op het moment dat je een nieuwe cache maakt.

Is er ergens een beschrijving hoe je er voor kan zorgen dat die loc file te downloaden is via de link op de cache pagina?

Bedankt,

WeideLopers

Geplaatst

Ah, je bedoelt de .loc file die automatisch op de cachepagina wordt gezet? Gaat het met de .gpx file wel goed?

Volgens mij wordt (maar dat weet ik niet zeker, want ik heb al lange tijd geen cache meer gemaakt) alleen de startcoördinaat in de loc-file. In de .gpx-bestanden staan volgens mij alle waypoints van de route.

Edit:

Ik heb even een test-cache aangemaakt en krijg dan de zelfde foutmelding als die jij had. Ik vermoed daarom dat het toch met het wel of niet approven te maken heeft. Maar dat zou je de approver kunnen vragen.

Geplaatst
Hallo Peetee,

Bedankt voor de moeite.

Ik ga het zeker aan de approver vragen.

Groeten,

de WeideLopers

Mijn Cache is nu ge-approved en het probleem is opgelost.

Ik krijg nu keurig het wp wat boven aan de pagina staat in EasyGPS.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...