Skries Geplaatst 25 april 2003 Geplaatst 25 april 2003 Ik heb mijn (binnenkort) te publiceren cache gemaakt in Frontpage 2000, zodat ik bij het aanmelden de HTML code kan plakken in de aanmeldpagina. Ik heb o.a. gewerkt met tabellen en daar cellen van een kleurtje voorzien. Bij het controleren van de pagina valt het mij op dat op het scherm de cellen van de tabellen wel van een kleurtje voorzien zijn, maar bij het afdrukken is er geen kleur te bekennen. Omdat deze kleuren van belang zijn voor de cache vraag ik me af of het wel zo slim is de HTML code te plakken. Kan ik misschien toch beter de tekst en afbeeldingen kopieëren/ plakken in de aanmeldingspagina en dan aangeven dat er geen HTML codes zijn gebruikt. Dit geeft dan wel weer problemen met de links naar .loc files etc. Of zit ik nou helemaal op het verkeerde spoor? Kortom wie geeft raad, uitleg enz.
stefanne_3 Geplaatst 25 april 2003 Geplaatst 25 april 2003 Bij het uitprinten van webpagina's (ik praat over MSIE) kan je kiezen of de achtergrondkleuren worden afgedrukt. Dit in verband met inktbesparing. De gebruiker moet dit dus zelf instellen. Wil je dus iets grafisch dan zal je moeten kiezen voor bijvoorbeeld een GIF plaatje of een bijlage in de vorm van een PDF o.i.d. Dan weet je zeker dat de gebruiker het zelfde op zijn beeld en/of print krijgt zoals jij bedoeld heb. Succes
Aanbevolen berichten