De Roode Loper Geplaatst 27 april 2007 Geplaatst 27 april 2007 Ik wil spoiler sync gaan gebruiken en lees eerst een user manual. Daar moet je ook het volgende instellen: Shrink pictures to height ... width ... Bij een PALM moet daar staan 160 160. Moet ik bij een MIO 550 hier 240 320 instellen (dat is de schermresolutie)?
Penn-Du Geplaatst 27 april 2007 Geplaatst 27 april 2007 Ik heb een HX4700 Ipaq met resolutie 640x480. Spoilersync heb ik op 220x220 ingesteld zodat het plaatje precies op mijn scherm in de browser past. Ik denk dat je gewoon het één en ander uit moet proberen. Gr. Willem
KarelKraak Geplaatst 27 april 2007 Geplaatst 27 april 2007 Zolang je ruimte genoeg hebt op je geheugenkaart, gewoon uit laten staan. Ofwel niet laten verkleinen Je PPC is prima in staat om zelf de plaatjes aan te passen aan het formaat van het schermpje. Als je foto's bekijkt op een pc ga je ze toch ook niet precies even groot als het scherm maken? Gewoon laten zoals je ze neerhaalt, verlies je ook geen details...
team_wolfje Geplaatst 20 mei 2007 Geplaatst 20 mei 2007 Sinds de nieuwe server update/versie van geocaching.com werkt SpoilerSync niet meer (goed). Er is een tijdelijke testversie op het geocaching.UK forum gepubliceerd. Als het goed is verschijnt binnenkort weer een nieuwe versie.
Aanbevolen berichten