Cojacko Geplaatst 22 april 2007 Geplaatst 22 april 2007 Hallo, Hoe ver ben ik van de cache verwijderd als ik op het punt van de coordinaten ben? Hoe groot is dan de cirkel waarin de cache verstopt is?
knijn2 Geplaatst 22 april 2007 Geplaatst 22 april 2007 (bewerkt) Hallo, Hoe ver ben ik van de cache verwijderd als ik op het punt van de coordinaten ben? Hoe groot is dan de cirkel waarin de cache verstopt is? Als je op de doelcoördinaten zit, ligt de cache veelal binnen ca. 5 meter, maar dat hangt van meerdere factoren af. In een bos met bewolkt weer b.v. kan het wel 10 meter of zelfs (veel) meer zijn. Veel GPS-en geven op het satellietscherm zelf aan wat ongeveer de nauwkeurigheid is. 22 april 2007 bewerkt door knijn2
Team The Cache Hunters Geplaatst 22 april 2007 Geplaatst 22 april 2007 Op het eindcoördinaat moet je meestal binnen een straal van 5 a 10 meter de cache wel kunnen vunden. Vaak, met een beetje logische redenatie, laat het zich raden waar de cache verstopt is. Als je er niet uit komt is er ook vaak een hint of een spoilerfoto beschikbaar maar, de kunst is natuurlijk zonder deze hulpmiddelen de cache te vinden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden