driehm Geplaatst 17 april 2007 Share Geplaatst 17 april 2007 ben op zoek naar caches die je per kano kunt doen. Wie kan mij helpen? Special in Zuid Holland en de Weerribben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
franky639 Geplaatst 17 april 2007 Share Geplaatst 17 april 2007 Vorig jaar veel plezier beleefd aan Linecrosser in de Biesbosch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walking spirit Geplaatst 24 april 2007 Share Geplaatst 24 april 2007 Ik wacht ook even in spanning af. Hebben een eigen kano en willen ook graag eens het speuren vanaf het water gaan meemaken. De enkeling die we via t net hebben gevonden, staan momenteel geloof ik op non-actief. Verder is er helaas niets in noordelijke regionen. Tenminste: niet in Nederland (zover ik weet). Wel noordelijker op zich: Scandinavië. Aangezien we vervent Zwedengangers zijn, staan er een paar kano-caches daar op het programma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walking spirit Geplaatst 24 april 2007 Share Geplaatst 24 april 2007 Hierbij enkele kano caches die ik in ieder geval al bij mn favoreiten heb staan: (en idd dus een enkeleing uit de running) kano cache 1 kano cache 2 kano cache 3 kano cache 4 kano cache 5 kano cache 6 kano cache 7 kano cache 8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden