team wolfje Geplaatst 17 april 2007 Share Geplaatst 17 april 2007 Hallo even een vraagje ik krijg de öude"cache kaart niet te voorschijn jeweetwel die met die puntjes Help ik wil geen ballonnetjes op mijn kaart! wie weet de oplossing groetjes Wolfje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hospiheks Geplaatst 17 april 2007 Share Geplaatst 17 april 2007 (bewerkt) Dit kun je op de home page wijzigen bij "doe het zelf" en dan browser voorkeuren. Je kunt dan een vinkje in het vakje gebruikt trad. cache kaarten zetten. Veel plezier! 17 april 2007 bewerkt door hospiheks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malyenki Geplaatst 17 april 2007 Share Geplaatst 17 april 2007 (bewerkt) Hallo even een vraagje ik krijg de öude"cache kaart niet te voorschijn jeweetwel die met die puntjes Help ik wil geen ballonnetjes op mijn kaart! wie weet de oplossing groetjes Wolfje Klik op kaart van nederland. Klik vervolgens op corrigeer logs. Klik vervolgens op Browser voorkeur Vink vervolgens aan: traditionele cachekaarten ipv googlemaps. En vergeet de voorkeuren niet op te slaan... Succes. 17 april 2007 bewerkt door malyenki Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hospiheks Geplaatst 17 april 2007 Share Geplaatst 17 april 2007 Er leiden meerdere wegen naar Rome... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Kolonisten Geplaatst 31 december 2007 Share Geplaatst 31 december 2007 Sinds een week kunnen we niet meer de cachekaart met de nieuwe caches tevoorschijn toveren, niet op de laptop en niet op de moedercomputer. Let wel, het gaat om de traditionele kaart. Alle andere vormen van bolletjeskaarten werken wel! Wanneer we googlemaps gebruiken werkt het ook wel. Nu denk je misschien, geen probleem. Het downloaden van googlemaps duurt bij ons echter zo lang, dat we de voorkeur hebben voor de traditionele kaarten. Wie weet er dus wat er aan de hand kan zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 31 december 2007 Share Geplaatst 31 december 2007 Geen idee, maar wij hebben inderdaad exact hetzelfde probleem. Maar als je geduld hebt komt het vanzelf goed, heeft ervaring geleerd tenminste. groetjes GeoVlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
8BG Geplaatst 1 januari 2008 Share Geplaatst 1 januari 2008 De oplossing is simpel en letterlijk in drie klikken gebeurd. Lees goed, onthoud, want lezen en proberen gaat niet samen klik 1: klik links bovenin deze pagina op 'uitloggen'. klik 2: klik links nog boveninner op 'geocaching.nl. klik 3: klik op 'cache kaarten' (let hierbij vooral niet op de onterechte spatie). Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Kolonisten Geplaatst 13 januari 2008 Share Geplaatst 13 januari 2008 He, he... Zie vandaag pas dat de oplossing voor de hand ligt. Bedankt 8BG, het werkt weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de Roode Lantaarn Geplaatst 13 januari 2008 Share Geplaatst 13 januari 2008 links nog boveninner Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden