Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Zelfs adoptie van een grandfather word de grond ingeboord. Ik ben er ook mee bezig geweesd. Als je het ergens niet mee eens bent is er maar 1 oplossing. Dan ga je naar de "buren". let wel dit heeft niets met .nl te maken maar met reviewers die regels toepassen van .com

groetjes kees

Sorry om te vragen, maar wie zijn je "buren"?

Geplaatst
Zodra je toestemming hebt ben ik wel bereid om die auto de grond in te spitten,

Maken we er gelijk een Event van met een Event cache.

Heb je overigens ook de grootste cache van Nederland. :D

Dan heeft de lantaarn waarschijnlijk zwak licht, :lol1: ik weet er wel een waar zelfs de gele bus met gemak in past. :P

Jammer hoor. Weet iemand ook waarom het niet mag?

En het zou dus wel mogen als ik een coordinaat op mijn auto zet waar de uiteindelijke cache te vinden is?

Waarom lees ik toch steeds bezem? :naughty: Moetje wel uitkijken waar je gaat zitten. Ik hou de lucht wel in de gaten. Vlieg je dan niet te hoog?? :eek:

Gast Team_Maju
Geplaatst

Zelfs adoptie van een grandfather word de grond ingeboord. Ik ben er ook mee bezig geweesd. Als je het ergens niet mee eens bent is er maar 1 oplossing. Dan ga je naar de "buren". let wel dit heeft niets met .nl te maken maar met reviewers die regels toepassen van .com

groetjes kees

Sorry om te vragen, maar wie zijn je "buren"?

De buren zijn de andere cachesites neem ik aan.

Jammer Zaanhoeve.. nu heb je een cache die ik niet snel zal loggen :naughty: . En die regels van .com, die zullen er wel niet voor niets zijn.. En maakt het nu idd zo heel veel uit of het een zeer leuk uitgevallen TB is of een cache, behalve dan dat ene extra puntje dat het oplevert als je hem kan loggen?

Een bijzonder autootje met een TB nummer is reden om hier op de watchlist gezet te worden.. zie bv de auto van Pa3fus.. : "tis maar een TB" maar mensen worden dolgelukkig als ze de auto ineens voor hun neus zien staan :lol1:

Geplaatst

Idd bedoel ik met buren andere Cachesites.

Het is idd zo dat de camper minder geloged word. Maar dat is beter dan niet geloged kunnen worden. Tevens zijn dat ook de mensen die cachen om onze sport en niet omdat ze ergens bij horen.

Toch zijn er verschillende die loggen omdat het een terracache is maar ook een "coinhouse" is. Mijn coins zijn te bekijken en te loggen. Dat zijn er ondertussen toch 60 coins.

Regels zijn regels ben ik het mee eens. Alleen als ik het met de regels niet mee eens ben, ga ik naar een ander. Want de regels opleggenzonder overleg door Amerika en geinterperteerd door de diverse NL reviewers zullen best met goede argumenten gemaakt zijn maar ik ga de natuur in om van mijn vrijheid te genieten met gezond verstand.

GC host het grootste aantal caches. Ik heb ook nog steeds een hoop plezier in het lopen van caches van GC en zal dat ook blijven doen. Maar dat houd niet in dat andere sites slechte caches zouden hebben waar je geen plezier aan kan beleven. Slecht is ook maar betrekkelijk. De een houd van een natuurcache de ander een stadscache en ga zo maar door.

Wie en wat ze ook verzinnen en als je kijkt naar de diverse discussies in het forum heeft iedereen zijn eigen mening. Maar uiteindelijk gaat het om die heerlijke wandeling buiten.

Geplaatst

Ik meende toch werkelijk dat dit een forum is voor van geocachers voor geocachers. Dit is geen forum voor de sites die hier als buren worden genoemd. Dit is geen forum voor andersdenkenden.

Als de regels voor geocaching. com me niet zouden aan staan, dan zou ik geocaching.com vaarwel zeggen. Geen cache aanvragen bij geocaching.com, geen cache lopen bij geocaching.com

Wat bij "anderen" mag of kan, dat moeten de "anderen" weten. Geocaching.nl is voor wat dat betreft aan geocaching.com gerelateerd. De door jou bedoelde buren hebben ook niets met geocaching te maken en zijn hier dus niet bespreekbaar.

Daarom, topic closed

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...