Bert-Ernie Geplaatst 11 april 2007 Geplaatst 11 april 2007 hallo allemaal, Ik zal beginnen met uitleggen dat ik aardig nieuw ben met gps en helemaal 100% nieuw met gps in combinatie met mijn recent aangeschafte etrex Euro (gele). Ik ben nu eea aan het uitproberen. Nu hebben we een track gelopen en opgeslagen. Dat was al een hele ervaring op zich. Nu heb ik de track binnengehaald via easygps maar nu heb ik alleen een wit vlak met die route en ik zou graag een topografische achtergrond zien zodat ik weet of het allemaal goed gegaan is en natuurlijk ook waar ik nu precies gelopen heb. Kan iemand me helpen?
Lex Geplaatst 11 april 2007 Geplaatst 11 april 2007 (bewerkt) Je zou TopoNL kunnen kopen, daar hoort ook MapSource bij en dan heb je een uitstekende kaart waar je alle tracks op kunt zien. Maar het is wel duur. Voordeel is dat je als je later een toestel met kaartmogelijkheid zou aanschaffen je deze van een topokaart kunt voorzien. Je kunt ook eens naar Oziexplorer kijken, dat is alleen voor op de computer. Tenslotte kun je ook je tracks in Google Earth bekijken, dat is heel leuk. Vanuit MapSource verstuur je ze zo, anders zul je moeten converteren, maar ik weet niet precies hoe dat gaat. 11 april 2007 bewerkt door lex
Powk Geplaatst 11 april 2007 Geplaatst 11 april 2007 hallo allemaal, Ik zal beginnen met uitleggen dat ik aardig nieuw ben met gps en helemaal 100% nieuw met gps in combinatie met mijn recent aangeschafte etrex Euro (gele). Ik ben nu eea aan het uitproberen. Nu hebben we een track gelopen en opgeslagen. Dat was al een hele ervaring op zich. Nu heb ik de track binnengehaald via easygps maar nu heb ik alleen een wit vlak met die route en ik zou graag een topografische achtergrond zien zodat ik weet of het allemaal goed gegaan is en natuurlijk ook waar ik nu precies gelopen heb. Kan iemand me helpen? Lees dit draadje eens. Succes, Powk
Team The Cache Hunters Geplaatst 11 april 2007 Geplaatst 11 april 2007 Deze geocaching site heb je ook al gevonden. Dus? binnen kort ook je eerste geocache zoeken? Ik weet zeker dat je binnen notime het virus te pakken hebt! Veel cache plezier !
Aanbevolen berichten