Spring naar bijdragen

Macro en filter (cancel Filter)


gps_floris

Aanbevolen berichten

Ik ben wat aan het stoeien met macro`s in GSAK. En dat is wel een uitkomst. :thumbup::dribble: Na verschillende filters toe te passen en bestanden te exporteren blijft de laatste filter actief in GSAK.

 

Dit zou ik graag zien dat alle filters uitgeschakeld worden zols gebeurd door op het rode kruis te klikken (cancel Filter). Maar met de filter NONE (als dit er al een is) krijg ik een foutmelding.

 

Moet ik hier een filter voor aanmaken of kan het ook door een simpele opdracht ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik ben wat aan het stoeien met macro`s in GSAK. En dat is wel een uitkomst. :thumbup::dribble: Na verschillende filters toe te passen en bestanden te exporteren blijft de laatste filter actief in GSAK.

 

Dit zou ik graag zien dat alle filters uitgeschakeld worden zols gebeurd door op het rode kruis te klikken (cancel Filter). Maar met de filter NONE (als dit er al een is) krijg ik een foutmelding.

 

Moet ik hier een filter voor aanmaken of kan het ook door een simpele opdracht ?

 

Volgens de help van GSAK moet dit kunnen met CANCELFILTER

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben wat aan het stoeien met macro`s in GSAK. En dat is wel een uitkomst. :thumbup::dribble: Na verschillende filters toe te passen en bestanden te exporteren blijft de laatste filter actief in GSAK.

 

Dit zou ik graag zien dat alle filters uitgeschakeld worden zols gebeurd door op het rode kruis te klikken (cancel Filter). Maar met de filter NONE (als dit er al een is) krijg ik een foutmelding.

 

Moet ik hier een filter voor aanmaken of kan het ook door een simpele opdracht ?

 

in de GSAK help file staat onder 'contents', 'using GSAK' het hoofdstuk 'Automating GSAK'. Daarin wordt het commando 'CANCELFILTER' genoemd. ik vermoed dat je dat moet gebruiken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...