melloncollie Geplaatst 1 april 2007 Geplaatst 1 april 2007 Hallo, ik ben benieuwd waar de meetstations van het KNMI staan. Weet iemand of daar de coordinaten van bekend zijn en of die ook op het internet te vinden zijn? Groetjes David.
gpsgek Geplaatst 2 april 2007 Geplaatst 2 april 2007 Hallo, ik ben benieuwd waar de meetstations van het KNMI staan. Weet iemand of daar de coordinaten van bekend zijn en of die ook op het internet te vinden zijn? Groetjes David. Het KNMI maakt gebruik van verschillende soorten gegevens om het weer te voorspellen. Er zijn automatische meetstations, maar ook honderden vrijwilligers die dagelijks waarnemingen en metingen doen. In iedergeval worden vaak gegevens van vliegvelden gebruikt. Ik denk dat je beter je vraag kunt stellen op een "weer"-gerelateerd forum.
dmace Geplaatst 2 april 2007 Geplaatst 2 april 2007 Google is je vriendje! HIER heb ik alvast voor je gezocht, en in het PDF-je uit de eerste link staat een mooi plaatje met alle meetstations en nog veel meer info....
Aanbevolen berichten