Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb een Letterbox in de buurt van Atlanta gedaan. Het grappige was dat er ter plekke ook twee cache-boxes waren. Een voor de letterboxers (met stempel en zo) en een voor de geocachers.

Geplaatst

Mmm, een letterbox, klinkt heel spannend. Ik wist niet dat die er ook waren. Lijkt me heel leuk en zullen zeker mijn aandacht trekken. Maar inderdaad wel graag met een apart logootje, altijd met een stempelkussentje en mijn stempel rond lopen doe ik liever niet.

Ik laat me verrassen....

Groetjes!

finbar.nl

Geplaatst (bewerkt)
met een stukje linonium (kan je zo uit oude sporthallen snijden :ph34r: ) en een guts mesje het ontwerp er zelf in gutsen. En je hebt je eigen stempel :thumbup:

Doen ze dat bij jullie niet met een eerappel?

Mmm, een letterbox, klinkt heel spannend. Ik wist niet dat die er ook waren. Lijkt me heel leuk en zullen zeker mijn aandacht trekken. Maar inderdaad wel graag met een apart logootje, altijd met een stempelkussentje en mijn stempel rond lopen doe ik liever niet.

Ik laat me verrassen....

Groetjes!

finbar.nl

er zijn tegenwoordig hele mooie (zelfbouw) stempels die geen stempelkussen nodig zijn. Hij zit er gewoon bij in, lekker makkelijk.

bewerkt door de Roode Lantaarn
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...