Patrickspel Geplaatst 25 maart 2007 Geplaatst 25 maart 2007 Hallo allemaal, Ik ben in het bezit van een eXplorist 210 en ben er erg tevreden over. Maar laatst kwam ik een bepaald "verborgen menu" door tijdens het locken op de satellieten bepaade knoppen in te drukken. Hierbij kreeg ik een pop-up box met de getallen 00 en deze konden gewijzigd worden. Omdat ik niet goed wist wat dit inhield, het apparaat maar uitgezet, maar deze ging daarna een "burn test" uitvoeren. Ik kon in de handleiding hier niets over vinden dus heb ik wat op internet rondgesurft, maar werd daar ook niet echt wijzer van. Je kunt wel vinden dat het om verborgen menu's gaat en instellingen kan veranderen maar er staat niet bij wat ze doen. Heeft een van jullie misschien ook deze ervaring gehad ??? Ik maak me geen zorgen om de GPS, maar ik vind het niet fijn als ik iets niet weet wat misschien wel belangrijk kan zijn Graag reacties ! Grtz, Patrickspel
blooper65 Geplaatst 25 maart 2007 Geplaatst 25 maart 2007 Hallo allemaal, Ik ben in het bezit van een eXplorist 210 en ben er erg tevreden over. Maar laatst kwam ik een bepaald "verborgen menu" door tijdens het locken op de satellieten bepaade knoppen in te drukken. Hierbij kreeg ik een pop-up box met de getallen 00 en deze konden gewijzigd worden. Omdat ik niet goed wist wat dit inhield, het apparaat maar uitgezet, maar deze ging daarna een "burn test" uitvoeren. Ik kon in de handleiding hier niets over vinden dus heb ik wat op internet rondgesurft, maar werd daar ook niet echt wijzer van. Je kunt wel vinden dat het om verborgen menu's gaat en instellingen kan veranderen maar er staat niet bij wat ze doen. Heeft een van jullie misschien ook deze ervaring gehad ??? Ik maak me geen zorgen om de GPS, maar ik vind het niet fijn als ik iets niet weet wat misschien wel belangrijk kan zijn Graag reacties ! Grtz, Patrickspel Hallo, Kijk maar eens op deze russische site. Hier kun je alle informatie vinden. http://rhamphorinkx.newmail.ru/sf.htm Groeten, Team blooper65
franka en pim Geplaatst 25 maart 2007 Geplaatst 25 maart 2007 Waar je bij toeval terecht kwam zijn de service menu's. Elke nummer heeft een functie. Er zitten best tricky functie's tussen. Formateren, base map weggooien, firm ware updaten en nog een berg andere functie's Mocht je het menu nog eens krijgen, zorg dan dat hij op 00 staat, en druk dan op de ESC knop. Die russische site staan inderdaad een aantal functie's van het service menu omschreven. Dat je ze niet in de handleiding konterug vinden klopt. Ze zijn ook eigenlijk bedoeld voor de Magellan Service Monteurs.
Aanbevolen berichten