Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik zag bij de cache Sosabowski / GCW05Y dat er een oproep gedaan wordt voor adoptie. Het zou zonde zijn als de cache verloren zou gaan.

Dus ik post hem voor de zekerheid nog even hier.

Geplaatst
Ik zag bij de cache Sosabowski / GCW05Y dat er een oproep gedaan wordt voor adoptie. Het zou zonde zijn als de cache verloren zou gaan.

Heb de eigenaar gemaild.

Groeten Haak.

Geplaatst

Heb de eigenaar gemaild.

Groeten Haak.

Het zou geweldig zijn Haak. Het is een Geo d'Or cache :beerchug: .

• 2 weeks later...
Geplaatst

B)

Ja zoals jullie allemaal al waarschijnlijk gezien hebben is de Cache Sosabowski over naar Kapitein Haak.

Had hem al in gedachten als nieuwe eigenaar gezien en hij reageerde zowaar ook nog op mijn oproep.

Ondertussen heeft hij de cache iets aangepast maar wel met dezelfde opzet. En dat was ook de bedoeling van Geocaching... Dus hij blijft zoals ie was.

Ronald succes ermee, groeten Bernhard

Einde bericht.......

Geplaatst

Dank je Bernhard. Inderdaad is de cache wat aangepast, het verhaal en de opzet echter is onaangetast, dit verhaal maakt zoveel deel uit van onze regio dat het meer dan waard is om verteld te worden, het symboliseert onze vrijheid en zoals gebruikelijk in deze regio overheerst de spreuk "Opdat wij nooit vergeten". In de zin van die spreuk hoop ik dat deze cache lang zal blijven bestaan want hij vertelt van de velen die voor ons vielen in onze onuitwisbare geschiedenis. We zijn er eeuwig dankbaar voor.

Groeten Haak.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...