Team_Vink Geplaatst 10 maart 2007 Geplaatst 10 maart 2007 We zijn overgestapt van een Etrex Summit naar een GPSMap 60CSx, en we moeten nu dus ook een andere fietssteun. De standaard klem is voor beide GPSen hetzelfde en kan dus op de fietsen blijven zitten, maar ik kan nergens een losse 60CSx adapter/achterplaat vinden voor op de standaard steun. Iemand een idee of moet ik een totale nieuwe set kopen?
Team_Vink Geplaatst 16 maart 2007 Auteur Geplaatst 16 maart 2007 We zijn overgestapt van een Etrex Summit naar een GPSMap 60CSx, en we moeten nu dus ook een andere fietssteun. De standaard klem is voor beide GPSen hetzelfde en kan dus op de fietsen blijven zitten, maar ik kan nergens een losse 60CSx adapter/achterplaat vinden voor op de standaard steun. Iemand een idee of moet ik een totale nieuwe set kopen? Ondertussen een verkoper bereid weten te vinden een standaard set te splitsen en mij alleen de plaat los te verkopen ;-)
JINS Geplaatst 8 april 2007 Geplaatst 8 april 2007 We zijn overgestapt van een Etrex Summit naar een GPSMap 60CSx, en we moeten nu dus ook een andere fietssteun. De standaard klem is voor beide GPSen hetzelfde en kan dus op de fietsen blijven zitten, maar ik kan nergens een losse 60CSx adapter/achterplaat vinden voor op de standaard steun. Iemand een idee of moet ik een totale nieuwe set kopen? Ondertussen een verkoper bereid weten te vinden een standaard set te splitsen en mij alleen de plaat los te verkopen ;-) Waar zit deze verkoper? Ik zoek een klem voor op het stuur. Ik gebruik mijn 60CSx op de gewone fiets en op de mountainbike. Kom dus een fietsklem tekort.
Boswijk Posse Geplaatst 8 april 2007 Geplaatst 8 april 2007 Waar zit deze verkoper? Ik zoek een klem voor op het stuur. Ik gebruik mijn 60CSx op de gewone fiets en op de mountainbike. Kom dus een fietsklem tekort. Voor 8 Euro kan je bij Notter een tweede fietsklem kopen, dus zonder een achterplaat. Voor dikke sturen is er een grotere klem beschikbaar voor 14 Euro.
gpsgek Geplaatst 8 april 2007 Geplaatst 8 april 2007 Voor 8 Euro kan je bij Notter een tweede fietsklem kopen, dus zonder een achterplaat. Voor dikke sturen is er een grotere klem beschikbaar voor 14 Euro. En het werkt uitstekend, weet ik uit ervaring...
Team_Vink Geplaatst 8 april 2007 Auteur Geplaatst 8 april 2007 Waar zit deze verkoper? Ik zoek een klem voor op het stuur. Ik gebruik mijn 60CSx op de gewone fiets en op de mountainbike. Kom dus een fietsklem tekort. Adventureshop
langeschenk Geplaatst 1 juni 2008 Geplaatst 1 juni 2008 Ik weet van diverse gebruikers dat de fietsklemmen voor de 60 serie op een mountainbike op den duur niet voldoen. Ze breken af. Ik weet dat Touartech deze levert: Touartech Die is flink duurder, maar lijkt me (zeker op den duur) een betere investering. Iemand ervaring met deze?
Maarten 2008 Geplaatst 8 juli 2008 Geplaatst 8 juli 2008 Zelf heb ik deze op de motor en kan verzekeren dat hij perfect! blijft zitten, zijn geld dubbel en dwars waard
Aanbevolen berichten