solletjes Geplaatst 6 maart 2007 Geplaatst 6 maart 2007 Ik heb een GPS Map 60 Cx. Doet het erg goed. Alleen, af en toe zie ik op de kaart een blauwe cirkel rondom de huidige positie. Ik was toen niet aan het navigeren naar een bestemming. Die cirkel groeit en krimpt dan weer. Wat betekent dat? Heeft het iets met de nauwkeurigheid (miswijzing) te maken? Ik vond het niet zo snel in de manual. Groetjes, Marc
mayen Geplaatst 6 maart 2007 Geplaatst 6 maart 2007 Hoe kleiner de cirkel, hoe nauwkeuriger de positie die de GPSr aangeeft.
pa3fus Geplaatst 6 maart 2007 Geplaatst 6 maart 2007 Hoe kleiner de cirkel, hoe nauwkeuriger de positie die de GPSr aangeeft. Natuurlijk wel afhankelijk van je zoom niveau. Enkel wanneer je op klein detail de kaart bekijkt en ontvangst hebt zul je de cirkel zien. (Makkelijk hulpmiddel om je te orienteren rondom een waypoint of cache.) Groetjes Jan-Willem.
Lex Geplaatst 7 maart 2007 Geplaatst 7 maart 2007 Op de Notter-site wordt het uitgebreider uitgelegd, in het draadje blauwe cirkel.
Aanbevolen berichten