Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb totaal geen kennis van html, en wil toch graag zelf een cache plaatsen. Wie heeft er tips voor mij om toch een html pagina te kunnen plaatsen ?

Geplaatst
Ik heb totaal geen kennis van html, en wil toch graag zelf een cache plaatsen. Wie heeft er tips voor mij om toch een html pagina te kunnen plaatsen ?

Denk je dat je wel een leuke opzet kunt maken in word of iets dergelijks? Eventueel wil ik je dan wel helpen.

Je kunt er ook voor kiezen geen html te gebruiken, maar dan wordt het lastig om bijvoorbeeld plaatjes in te voegen.

Geplaatst

Denk je dat je wel een leuke opzet kunt maken in word of iets dergelijks? Eventueel wil ik je dan wel helpen.

Je kunt er ook voor kiezen geen html te gebruiken, maar dan wordt het lastig om bijvoorbeeld plaatjes in te voegen.

bedankt voor het aanbod, zodra ik wat heb laat ik het je weten.

Gast Team_Maju
Geplaatst

Bij "Verstop een cache" staat een link naar cache HTML. Prima op mee te werken en om een leuke cachepagina in elkaar te zetten

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...