Crow & Éowyn Geplaatst 5 maart 2007 Geplaatst 5 maart 2007 (bewerkt) GCV3BB GC8B49 Het geheim van Hendriks Hoeve en Je bent er bijna. Ik heb geen tijd meer voor het onderhoud van de caches ivm drukte van het werk en andere interesses. Dus wie ze wil mag ze hebben. Ze liggen in de omgeving van Capelle aan den IJssel en Lekkerkerk. Wie interesse heeft stuurt maar een PM of e-mail. 5 maart 2007 bewerkt door Crow & Éowyn
Crow & Éowyn Geplaatst 7 maart 2007 Auteur Geplaatst 7 maart 2007 Niemand? Ik laat de oproep nog een week staan daarna gaan ze het archief in.
De Roode Loper Geplaatst 7 maart 2007 Geplaatst 7 maart 2007 Het zou jammer zijn als ze gearchiveerd worden, maar helaas zijn deze caches voor mij te ver uit de buurt. Er zijn toch wel cachers die deze willen overnemen
Track_leader Geplaatst 7 maart 2007 Geplaatst 7 maart 2007 hoi ik heb er wel belangstelling voor! laat me weten of ze er nog zijn Track_Leader
Crow & Éowyn Geplaatst 7 maart 2007 Auteur Geplaatst 7 maart 2007 Ze zijn er zeker nog, you got mail, naja PM dan :-) Geregeld zo wat mij betreft, draadje mag dicht
Track_leader Geplaatst 7 maart 2007 Geplaatst 7 maart 2007 thanks! Transactie volbracht...... mooie locaties, vooral het loetbos is mijn favo! Track_Leader
Aanbevolen berichten