Spring naar bijdragen

Routes uit GSAK?


Sambalbai

Aanbevolen berichten

Ik ben met gsak aan het spelen, o.a. met de mogelijkheid om child waypoints in de GPSr te zetten. Dat werkt prima (hoewel alle waypoints het 'vliegveld' icoon krijgen). Weet iemand of het ook mogelijk is om die waypoints als route over te zetten? Nu moet ik nog handmatig op de GPSr de waypoints een voor een toevoegen aan een nieuwe route. Bij een route van een paar waypoints is dat nog te doen, maar bij de 80 punten van 'stevig stappen' is dat niet echt fijn meer. Het zou veel handiger zijn als dat automagisch zou gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik ben met gsak aan het spelen, o.a. met de mogelijkheid om child waypoints in de GPSr te zetten. Dat werkt prima (hoewel alle waypoints het 'vliegveld' icoon krijgen). Weet iemand of het ook mogelijk is om die waypoints als route over te zetten? Nu moet ik nog handmatig op de GPSr de waypoints een voor een toevoegen aan een nieuwe route. Bij een route van een paar waypoints is dat nog te doen, maar bij de 80 punten van 'stevig stappen' is dat niet echt fijn meer. Het zou veel handiger zijn als dat automagisch zou gebeuren.

Leuk woord: automagisch. ;)

Dat icoon kun je ook binen GSAk instellen dus dat mag geen probleem zijn.

GSAK is een waypoint manager en geen route manager.

Je kunt de waypoint wel eerst naar mapsource (in jou geval MapSent) sturen of de zojuist verstuurde childwaypoints weer uitlezen uit je GPS met dit programma.

In Mapsource/Mapsent maak je dan een route aan met de hand. Dit gaat wat makkelijker en sneller dan op een GPS met een rocker-key.

Daarna stuur je de route terug naar je GPS. de bbh WP's staan er tenslotte al in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waypoints uit de tekst destilleren? Handig! Ga me eens verdiepen in de help. Overigens ben ik vrij snel premium member geworden nadat ik gsak ben gaan gebruiken. Pocketqueries en gpx files zijn toch wel min of meer noodzakelijk om alles uit het programma te halen. Maar voor die drie dollar per maand is dat niet zo'n punt. En het kan per maand stopgezet worden ook, voor als ik met andere dingen dan cachen bezig ben. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...