Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Op mijn pc gebruik ik de 'Google Earth KML' van GC.com. Als deze aanstaat zie ik in GoogleEarth de gc-iconen/cache types verschijnen op bijna de juiste plaats. Een erg handig tooltje moet ik zeggen ;)

Ik probeer te filteren op cache type door de betreffende vinkjes aan/uit te zetten. Als ik dat instel verschijnen er punaises in beeld in plaats van de handige gc-icoontjes. Na een aantal seconden (ik vermoed dat GE in de tussentijd nog e.e.a. aan het verwerken is) komen alle icoontjes weer terug. Dus ook de icoontjes/caches die ik eigenlijk niet wil zien :yes:

Is wat ik wil niet mogelijk?

Ben ik de enige met dit probleem of weet iemand misschien wat ik er tegen kan doen?

Grtz, Wam

Geplaatst

Selecteer in GSAK de caches die je wil zien. (geen maximum)

Exporteer dit via een macro (welke op GSAK.net staat) naar KML.

Nauwkeuriger en de caches springen ook niet meer heen en weer.

Ieder type zijn eigen icoontje en aparte voor je gevonden en NotAvailable caches.

Werkt veel beter dan rechtstreeks via GC.com.

Geplaatst

Ieder type zijn eigen icoontje en aparte voor je gevonden en NotAvailable caches.

Dat zal wel werken maar ik gebruik GE juist om te kijken wat er op plaatsen ligt waarvan ik nog geen caches in GSAK heb staan. Bijvoorbeeld bij een reisje naar het buitenland (in GSAK heb ik alleen heel NL en een klein stukje duitsland omdat ik dicht bij de grens met duitsland woon).

Och, met GSAK gaat het uiteindelijk wel lukken maar het was wat mij betreft mooier geweest als het zonder de extra stappen zou kunnen.

Ik ga me dan toch maar eens verdiepen in die macros, waarschijnlijk gaat er een wereld voor me open ;)

Thnx!

Geplaatst

Ik ben met de genoemde macro aan het spelen gegaan en dat is me goed bevallen :beerchug:

Ik ga me dan toch maar eens verdiepen in die macros, waarschijnlijk gaat er een wereld voor me open ;)

En jawel er is een wereld open gegaan! Het werkt niet alleen nauwkeuriger maar bovendien velen malen sneller dan de KML van GC.com ;)

Roode Lantaarn; :lol1::eek: !

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...