deBruineBeren Geplaatst 7 februari 2007 Geplaatst 7 februari 2007 Zijn er ook andere die deze problemen herkennen : - GCID kan de nieuwe 7 digits niet aan, GC101K6 wordt 513957. - Fout melding (script) bij het offline bekijken van de cache beschrijving in IE7. Ik heb er een meeltje aan gewaagd naar Clayjar maar krijg een antwoord. Of weet iemand meer over eventuele oplossingen voor dit probleem. (Geen advies over ander te gebruiken software)
BBosman Geplaatst 13 februari 2007 Geplaatst 13 februari 2007 Fout melding (script) bij het offline bekijken van de cache beschrijving in IE7.Ik weet dat deze bug ook in GSAK7 op trad met IE7 en dat deze gefixed is in de laatste versie door een bepaalde tag aan de gegenereerde HTML toe te voegen. Als je de HTML template kunt aanpassen (ken het proggie verder niet) kun je zelf die fix inbouwen.
deBruineBeren Geplaatst 13 februari 2007 Auteur Geplaatst 13 februari 2007 Fout melding (script) bij het offline bekijken van de cache beschrijving in IE7.Ik weet dat deze bug ook in GSAK7 op trad met IE7 en dat deze gefixed is in de laatste versie door een bepaalde tag aan de gegenereerde HTML toe te voegen. Als je de HTML template kunt aanpassen (ken het proggie verder niet) kun je zelf die fix inbouwen. dat zal niet gaan.
Aanbevolen berichten