the foxes Geplaatst 24 januari 2007 Geplaatst 24 januari 2007 Hallo geocachers, Wij gaan in mei 2 weken naar Canada op familiebezoek en willen daar ook gaan geocachen. We hebben een Garmin GPSmap60CSx maar die heeft geen kaart van Canada en omgeving. Is er iemand die een gps te leen heeft waarop in ieder geval een basiskaart staat van Canada? Of heeft iemand andere tips om met een "europese" gps te geocachen in Noord-Amerika? Alvast bedankt The Foxes
Team Gelaen Geplaatst 24 januari 2007 Geplaatst 24 januari 2007 hm, tsja, om te Geocachen heb je natuurlijk eigenlijk geen kaart nodig. Je kunt dus met elke gps cachen in Canada. Ik heb met mijn GPS gecached in Aruba, en het land zit er zelfs niet in, alleen water Maar goed, een kaart is natuurlijk wel handig..... Jan
erka Geplaatst 24 januari 2007 Geplaatst 24 januari 2007 Hallo geocachers, Wij gaan in mei 2 weken naar Canada op familiebezoek en willen daar ook gaan geocachen. We hebben een Garmin GPSmap60CSx maar die heeft geen kaart van Canada en omgeving. Is er iemand die een gps te leen heeft waarop in ieder geval een basiskaart staat van Canada? Of heeft iemand andere tips om met een "europese" gps te geocachen in Noord-Amerika? Alvast bedankt The Foxes Hoi, Ik heb ook wel gecached in USA met mijn europese basiskaart. Gen probleem! "Nice to have", but not "NEED to have". Erka
@rend Geplaatst 24 januari 2007 Geplaatst 24 januari 2007 Schrijf eens een PM naar Team Malibri. Die hebben een 60CSx met US kaart
Aanbevolen berichten