Spring naar bijdragen

Meetpunten in Garmin Map60(C)(S)(X)

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Ik heb eindelijk ontdekt hoe je POI's in de Garmin 60 series kunt uploaden (flitspalen, voetbalvelden).

Nu leek me dat voor RD punten ook wel handig.

Alleen, het bestand kan ik niet vinden ( 3 kolommen , csv ) om met POI loader te uploaden.

Heeft iemand zo'n bestand?

Anders moet ik zelf aan de bak :thumbup: en dat kost wat tijd en die heb ik niet al te veel.

Ik denk dat 't met GSAK het snelst zal gaan (macrootje maken).

Het is wel gaaf dat je eigen POI's in de Garmin 60 kunt zetten.

Als het moet, zet je alle geocaches en RD punten van NL in 1x op de GPS.

bewerkt door rhgs
Geplaatst (bewerkt)

Had ik al gevonden, maar ze voldoen niet helemaal. Ik wil graag standaard een prefix ervoor hebben.

Dat lukt niet als ik de GPX door POIloader laat verwerken.

Heb nu zelf een converter tussen GPX en CSV gemaakt.

Bestanden overgezet en 't werkt!

Ik heb de BMP en CSV in een zipje gezet voor de liefhebber.

DOWNLOAD ZE HIER

Na upload met POI-loader vind je ze terug onder 'eigen nuttige punten'.

Voor het gemak heb ik "RD" voor de naam gezet, anders vind je ze niet terug tussen de andere POI's

Hetzelfde truukje zou je voor alle geocaches van nederland kunnen doen (hoeveel POI's kun je kwijt in de 60 serie), maar ja, dan is het wel erg basaal allemaal.

Alhoewel, bij 'description' kun je de hint neerzetten. Heb je alle geocaches van NL inclusief hint in je gps!

rd-shot.gif

bewerkt door rhgs
  • 4 weeks later...
Geplaatst
Hetzelfde truukje zou je voor alle geocaches van nederland kunnen doen (hoeveel POI's kun je kwijt in de 60 serie),

Op het GPS forum is er een draadje over: kijk hier

184000 is al gehaald.

• 1 year later...
Geplaatst

Ik wil hier even op doorgaan, dit is haast eender naar waar ik op zoek ben.

Ik wil een papieren lijst waar 50 po's in Rd op staan zo makkelijk mogelijk in een GPSmap60CS zetten.

Nu heb ik een rd naar wgs84 excel-macro gevonden, maar daarmee ben je er nog lang niet.

Is het mogelijk om doormiddel van iets zó'n csv'tje te maken die je vervolgens upload. (Maar hoe?)

Ik ben een totale gpsN00b, ik ga er 1tje huren...

Geplaatst
Ik wil hier even op doorgaan, dit is haast eender naar waar ik op zoek ben.

Ik wil een papieren lijst waar 50 po's in Rd op staan zo makkelijk mogelijk in een GPSmap60CS zetten.

Nu heb ik een rd naar wgs84 excel-macro gevonden, maar daarmee ben je er nog lang niet.

Is het mogelijk om doormiddel van iets zó'n csv'tje te maken die je vervolgens upload. (Maar hoe?)

Ik ben een totale gpsN00b, ik ga er 1tje huren...

Je zou het met GSAK kunnen proberen. :dribble:

Aangenomen dat je middels die excel-macro alle RD coordinaten omzet in notitie die door GSAK begrepen wordt (bijvoorbeel N DD MM.MMM E DD MM.MMM). Deze nieuwe 50 coordinaten zet je in een tekst bestandje onder elkaar. Dan kun je óf met alles kopieren naar het klembord (copy) óf direct vanuit dat tekst bestand een "Grab Coordinates" doen.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...