Spring naar bijdragen

ingelogd, maar...


den Duit

Aanbevolen berichten

Wilde ik kijken naar een cache voor vandaag en ik kwam niet meer op de "mijn kaart". Kreeg de opmerking dat ik moet in loggen op het forum. Voor mijn gevoel stond ik al ingelogd, want ik kon wel op mijn cache pagina komen.

Dus weer inloggen en dan weer naar de kaarten.

Nu echt niet ik kan alleen nog maar zoeken in de kaart met al de cache's. Maar daar kan ik dan ook alles bekijken, want dan ben ik wel ingelogd.

Tja wat een verhaal, maar ik heb dus een probleem die ik niet kan oplossen.

Wie o wie!!!

groet,

Derk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wilde ik kijken naar een cache voor vandaag en ik kwam niet meer op de "mijn kaart". Kreeg de opmerking dat ik moet in loggen op het forum. Voor mijn gevoel stond ik al ingelogd, want ik kon wel op mijn cache pagina komen.

Dus weer inloggen en dan weer naar de kaarten.

Nu echt niet ik kan alleen nog maar zoeken in de kaart met al de cache's. Maar daar kan ik dan ook alles bekijken, want dan ben ik wel ingelogd.

Tja wat een verhaal, maar ik heb dus een probleem die ik niet kan oplossen.

Wie o wie!!!

 

Eigenlijk zit je met het "probleem" verkeerd. er is geen forumlid die je zou kunnen helpen.

 

Je kunt je probleem plaatsen op http:www.geocaching.nl/support

 

Wel wil ik nog even benadrukken, als ik je bericht denk ik goed lees, dat je waarschijnlijk een denkfoutje maakt in het krijgen van een opmerking dat je ingelogd moet zijn op het forum en dat je voor je gevoel al ingelogd was omdat je wel op je cachepagina kunt komen.

 

Beide zijn wel 2 verschillende sites die verder niets met elkaar te maken hebben.

 

Ingelogd zijn op het forum om de kaarten van DHZ te kunnen gebruiken moet dus op geocaching.nl.

Je cachepagina bekijken doe je op geocaching.com, en heeft dus niets met geocaching.nl te maken. Als je op je cachepagina komt via geocaching.nl is alleen maar omdat je doorgelinkt wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...