plasmabol Geplaatst 21 januari 2007 Geplaatst 21 januari 2007 Ik ben bezig met plaatsen van een cache in een natuurgebiedje dat zowel benaderbaar is vanaf de weg als vanaf het water (er is een aanleghaventje). Leuk dus om voor de watersporters de attribute (symbooltje) "Boat" erbij te zetten. Zij kunnen dan bv meteen zien dat ze tijdens het dagje zeilen ook even de cache kunnen meepakken. Alleen in de attribute lijst betekent het "aanzetten" van Boat dat ie dan "Required" is. Hij staat ook onder special equipment. Wat weer zou uitsluiten dat ie vanaf de weg te doen is (terwijl hij beide is). Wat nu? Boat maar helemaal weglaten? (terwijl die juist interessant is, vanwege pocket queries waarbij men er juist op kan zoeken etc)
Gast Team_Maju Geplaatst 21 januari 2007 Geplaatst 21 januari 2007 Ik ben bezig met plaatsen van een cache in een natuurgebiedje dat zowel benaderbaar is vanaf de weg als vanaf het water (er is een aanleghaventje).Leuk dus om voor de watersporters de attribute (symbooltje) "Boat" erbij te zetten. Zij kunnen dan bv meteen zien dat ze tijdens het dagje zeilen ook even de cache kunnen meepakken. Alleen in de attribute lijst betekent het "aanzetten" van Boat dat ie dan "Required" is. Hij staat ook onder special equipment. Wat weer zou uitsluiten dat ie vanaf de weg te doen is (terwijl hij beide is). Wat nu? Boat maar helemaal weglaten? (terwijl die juist interessant is, vanwege pocket queries waarbij men er juist op kan zoeken etc) Duidelijk in de omschrijving vermelden dat die zowel van de weg, als met boot te benaderen is.
Kruimeldief Geplaatst 21 januari 2007 Geplaatst 21 januari 2007 Juist omdat het icoontje bedoeld is om duidelijk te maken dat de cache zonder boot niet te doen is, zou ik dat icoontje weglaten. Maar er is toch geen enkel probleem om in de listing te vermelden dat de cache ook per boot te bereiken is? Boat kan dan wel interessant zijn voor degene die nu juist op boat gaat zoeken in de Pocketqueries, maar dat kan ook juist een negatief effect hebben. Je loopt dan de kans dat zij die geen boot hebben, je cache overslaan.
plasmabol Geplaatst 21 januari 2007 Auteur Geplaatst 21 januari 2007 ja zo zat ik dus ook te denken Goed om in ieder geval de mening van een reviewer te hebben In de conceptbeschrijving heb ik het ook wel staan hoor, hoe het bereikbaar is, maar het leek me voor die queries juist wel geinig. Maar goed, ik doe het niet dan.
GeoVlinder Geplaatst 21 januari 2007 Geplaatst 21 januari 2007 Heb je niet ook een icoontje van een auto? Het lijkt mij dat als ik een auto en een boot zou zien staan, dat het mij duidelijk zou zijn. Of sluit het boot-icoontje dat auto-icoontje uit? Succes ermee! ps Dat overleggen met een reviewer lijkt me het strakste plan!
Aanbevolen berichten